Com és ara la nostra escola

(si cliqueu a les parts en negreta veureu les fotografies) *encara en renovació

La nostra escola està situada en poble costaner situat a la comarca del Maresme (província de Barcelona) anomenat Vilassar de Mar. L'entrada principal es situa al número 14 de l'Avinguda Montevideo.

A continuació ens podeu seguir en una ruta per l'escola. Començarem per l' entrada de l'Avinguda Montevideo . Un cop hem entrat per la porta ens trobem la sala de visites a la dreta i el despatx a l'esquerra, "la porteria". Si seguim i girem a la dreta, ens trobem de seguida a mà esquerra l 'aula de P-4 , i al fons tenim l' aula de P-3 a la dreta, el menjador (1-2) recte i la cuina a l'esquerra.

Si un cop a l'entrada en comptes de girar a la dreta girem a l'esquerra, trobem la sala de professors , el despatx de la directora a mà esquerra i davant trobem la capella . Ara, en comptes d'entar a la capella, girem a la dreta seguim recte uns metres i trobem a l'esquerra l' aula de P-5 (1 - 2).

Ara pots sortir al pati per una porta que hi ha davant de la classe de P-5. Podem dividir el pati en diferents parts: el pati de sorra , la zona de les columnes i la pista . En la zona de les columnes també hi trobem el gimnàs.

Si pugem les escales des del pati trobem les classes de primària, més conegut com el pavelló. Si creuem la porta i recorrem el passadís , anem trobant a un cantó i a l'altre les aules: a la dreta trobem l'aula de Sisè(1-2), més endavant la de Segon (1-2)i al final la de Tercer(1-2) ; començant per l'esquerra trobem l'aula de Cinquè (1-2) , la de Quart(1-2) i finalment la de Primer(1-2) .

Però si no entrem al passadís i girem a la dreta, travessem la zona dels lavabos, continuem una mica més enllà i trobarem a la dreta: l' aula de música( 1 - 2 ), l' aula de informàtica i la biblioteca . A l'esquerra i seguint el passadís trobem l' aula d'anglès , l'aula de reforç i secretaria( 1 - 2 ) a la dreta, i el laboratori a l'esquerra. Al final del passadís trobem la porta d'entrada al convent i les escales que ens porten al primer pis just davant de la classe de P-4.