|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Pràctica EP103. L'Educació artística: música | |||||||||||||
Pràctica que treballa el reconeixement
de la banda sonora musical d'una pel·lícula o d'una sèrie
televisiva.
L'objectiu d'aquesta pràctica és demostrar la importància dels efectes sonors en el desenvolupament de la narració fílmica. |
|||||||||||||
Desenvolupament de la pràctica | |||||||||||||
![]() |
Per portar a terme aquesta pràctica recomanem treballar a partir de la pel.lícula "El gat sense cua" que trobareu a tots els CRP. Iniciem l'activitat passant uns minuts de la pel·lícula
"El gat sense cua", però sols el so, és a dir,
sense veure les imatges. L'única consigna que es dóna és
que "llegeixin el so". Mentres escolten aquest sons cal que els alumnes vagin fent en un full, el llistat de tot allò que senten. Després els donarem aquesta graella perquè omplin, tot "llegint" de nou el fragment seleccionat.
Per portar a terme aquesta pràctica recomanem treballar amb la película "Sara, Sara!" que trobarem a tots els Centres de Recursos. En aquesta segona part de la pràctica veurem un fragment de la
pel·lícula "Sara, Sara! ", però sols les
imatges, és a dir, sense so. Volem fer el mateix que en la primera
part, però ara intentant recollir tot allò que ens diuen
les imatges. Es pot fer en un llistat, un cop fet el primer visionat,
o també en una graella tipus.
|
||||||||||||
![]() |
|||||||||||||