Formació en MAV en centres educatius
     
Enrera
Educació en Comunicació Audiovisual a Primària
Imprimir

Pràctica EP109. Activitats Cicle Inicial. Impacte historicosocial

   
Atenció! Abans de realitzar la pràctica, caldrà descomprimir el fitxer eca.zip, que inclou els fitxers necessaris per al desenvolupament de la pràctica.
 
 

Aquesta pràctica vol mostrar activitats proposades per aquest cicle amb les quals s'assoleix aquest àmbit de la competència bàsica.

Es tracta d'una mostra dels recursos didàctics que podeu utilitzar si voleu treballar aspectes relacionats amb l'impacte historicosocial a Educació Infantil i Cicle Inicial.

   
Desenvolupament de la pràctica
   
Pràctica

TÍTOL DE L'ACTIVITAT

OBJECTIUS

DESCRIPCIÓ

FONT

Jo vull ser com...!!!

 

 

 

Investigar quin és el programa de TV més vist i a quines hores es mira la TV.

A partir dels programes més vistos pels alumnes, fer-ne una anàlisi a classe i inventar noves històries amb els seus herois o heroïnes.

SAIP 2002-03

Primera sessió.

Què mirem? Què fem? Investigar quins són els MAVS que tenen a casa seva i veure quin ús en fan. Analitzar i reflexionar sobre l'ús de la televisió a casa.

Llibre: Projecte televisió: de casa a l'escola. Família i televisió.

La televisió a casa (Part 1)

Pàgines 55-58

   
 
Amunt