TÍTOL DE L'ACTIVITAT |
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ |
FONT |
El poble |
Realitzar una petita producció per treballar l'evolució històrica. |
Realitzar un còmic per tal de donar a conèixer al grup classe o a d'altres grups un aspecte concret de la història del poble. |
SAIP 2001-02
Segona sessió |
Sherk |
Ser conscient que els MAVS són transmissors d'ideologies i de valors. |
Visionar i analitzar la pel·lícula per aprendre a valorar la solidaritat i l'amistat com a actituds i comportaments positius i alhora prendre consciència de les discriminacions que es donen en la nostra societat. |
SAIP 2001-02
Tercera sessió |
La televisió a casa ( 2) |
Observar quina és la presència de la televisió en les nostres llars i determinar fins a quin punt aquesta presència condiciona o modifica les relacions familiars. |
Un seguit d'activitats per reflexionar sobre la importància de la televisió en la nostra vida familiar. |
Llibre: "Projecte televisió: de casa a l'escola. Família i televisió"
La televisió a casa( part 2)
Pàgines:59-80 |
A qui passa? |
Analitzar els valors que transmeten les pel·lícules. |
Visionar i analitzar la pel·lícula relacionant les actituds dels animals amb el comportament humà. |
SAIP 2001-2001
Tercera sessió
|