Formació en MAV en centres educatius
     
Enrera
Educació en Comunicació Audiovisual a Primària
Imprimir

Pràctica EP111. Activitats Cicle Superior .Impacte historicosocial

   
Atenció! Abans de realitzar la pràctica, caldrà descomprimir el fitxer eca.zip, que inclou els fitxers necessaris per al desenvolupament de la pràctica.
 
 

Aquesta pràctica vol mostrar activitats proposades per aquest cicle amb les quals s'assoleix aquest àmbit de la competència bàsica.

Es tracta d'una mostra dels recursos didàctics que podeu utilitzar si voleu treballar aspectes relacionats amb l'impacte historicosocial al Cicle Superior.

   
Desenvolupament de la pràctica
   
Pràctica

TÍTOL DE L'ACTIVITAT

OBJECTIUS

DESCRIPCIÓ

FONT

El poble

Realitzar una petita producció per treballar l'evolució històrica.

Realitzar un còmic per tal de donar a conèixer al grup classe o a d'altres grups un aspecte concret de la història del poble.

SAIP 2001-02

Segona sessió

Sherk Ser conscient que els MAVS són transmissors d'ideologies i de valors. Visionar i analitzar la pel·lícula per aprendre a valorar la solidaritat i l'amistat com a actituds i comportaments positius i alhora prendre consciència de les discriminacions que es donen en la nostra societat.

SAIP 2001-02

Tercera sessió

La televisió a casa ( 2) Observar quina és la presència de la televisió en les nostres llars i determinar fins a quin punt aquesta presència condiciona o modifica les relacions familiars. Un seguit d'activitats per reflexionar sobre la importància de la televisió en la nostra vida familiar.

Llibre: "Projecte televisió: de casa a l'escola. Família i televisió"

La televisió a casa( part 2)

Pàgines:59-80

A qui passa?

Analitzar els valors que transmeten les pel·lícules.

Visionar i analitzar la pel·lícula relacionant les actituds dels animals amb el comportament humà.

SAIP 2001-2001

Tercera sessió

 

   
 
Amunt