TÍTOL DE L'ACTIVITAT |
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ |
FONT |
Fem un reportatge |
Produir missatges audiovisuals senzills utilitzant diferents mitjans. |
Realitzar un reportatge fotogràfic de l'escola per mostrar-ho a d'altres. |
SAIP 2001-02
Primera sessió |
Les parts del cos |
Associar sons amb imatges. |
Elaborar el material necessari per tal de poder crear activitats d'associació amb el Clic on es treballaran les correspondències entre imatge-so-grafia. |
SAIP 2001-02
Cinquena sessió |
El gat sense cua |
Observar i expressar les característiques essencials d'una seqüència, d'una escena o d'un curtmetratge. |
A partir del visionat de la pel·lícula treballar els continguts d'actituds, valors i normes de l'àrea del medi social. |
Guia Didàctica: El gat sense cua. Dep. Ensenyament-La Magrana |
Angulació i punts de vista |
Aprendre a mirar objectes des de diferents punts de vista. |
Activitats adreçades a adonar-se com la utilització de diferents angles i punts de vista determina imatges amb intencionalitat diversa. |
LLibre: " El vídeo: Estratègies i recursos didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà (part1)
Pàgines: 38-41 |
Contes de bits! |
Descobrir l'existència de diversos mitjans i començar a intuir-ne les diferències. |
Escoltar contes a través de la ràdio. |
SAIP 2001-02
Tercera sessió |
Mirem amb lupa |
Aprendre a analitzar imatges observant els elements fonamentals que constitueixen el llenguatge audiovisual. |
Mirar amb lupa diferents objectes, per copsar la diferència que hi ha de mirar un element amb lupa o amb la vista. |
LLibre: " Aprendre a mirar. Les primeres pases. Els audiovisuals a l'Educació Infantil".
Activitats en general. Pàgines 20-21 |
Treballar una sèrie de televisió: Pingu |
Descobrir els valors i contravalors que transmeten les sèries de dibuixos animats. |
Treballar aquesta sèrie de dibuixos animats. |
LLibre: " Aprendre a mirar. Les primeres pases. Els audiovisuals a l'Educació Infantil".
Imatge en moviment
Pàgines:84-90 |