TÍTOL DE L'ACTIVITAT |
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ |
FONT |
L'enquesta i l'entrevista |
Elaborar projectes definint prèviament què es vol comunicar, a qui, amb quin mitjà. |
Es proposa fer una entrevista en vídeo realitzant, prèviament, un seguit d'activitats per conèixer millor aquest gènere informatiu.. |
LLibre: "El vídeo: Estratègies i recursos didàctics ".
Activitats del vídeo com a mitjà d'expressió
( part 1)
Pàgines:101-104 |
Publicitat |
Aprendre a observar els elements bàsics d'un espot televisiu. |
Es tracta d'analitzar diferents tipus d'anuncis emesos per les televisions |
LLibre: "El vídeo: Estratègies i recursos didàctics ".
Activitats del vídeo com a mitjà d'expressió
( part 1)
Pàgines:123-126 |
Prou televisió! |
Aprendre a seleccionar la programació televisiva |
Un conte, amb un títol prou explícit, serveix per realitzar un seguit d'activitats al voltant de l'ús que fem d'aquest mitjà. |
SAIP 2001-02
Segona sessió |
Els transports |
Començar a ser conscients de la ficció televisiva. |
Les sèries, els anuncis i d'altres programes de la televisió, són un material més que ens aporten informació sobre un contingut curricular. |
Llibre: " Projecte televisió: de casa a l'escola. Família i televisió".
Televisió i hàbits (part 2)
Pàgines: 255-264 |
Els moviments de càmera |
Experimentar diverses formes de modificar la representació de la realitat manipulant diferents elements. |
S'intenta fer amb la càmera els mateixos moviments que podem fer amb el cap. |
LLibre:" El vídeo: Estratégies i recursos didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà (part 2)
Pàgines 48-49 |
Videocarta |
Elaborar projectes de producció en grup. |
Fem correspondència amb una altra escola utilitzant el vídeo per explicar qui som, què fem... |
LLibre: " El vídeo: Estratègies i recursos didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà d'expressió i comunicació (part 2)
Pàgines 142-144 |