TÍTOL DE L'ACTIVITAT |
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ |
FONT |
Els joves a la TV |
Diferenciar la dualitat: vida real/vida a la ficció. |
Un seguit d'activitats per reflexionar sobre el paper del joves en els diferents espais televisius. |
LLibre: "Projecte televisió : de casa a l'escola. Família i televisió".
Nosaltres i la televisió ( part 2)
Pàgines:147-161 |
El temps i el seu ritme |
Descobrir la importància del temps en tota narració audiovisual. |
A partir de petits enregistraments descobrir que el temps i el ritme són elements que cal controlar ja que produeixen efectes diversos en els espectadors. |
LLibre: "El vídeo. Estratègies i recursos didàctics" .
El vídeo com a mitjà ( part 2)
Pàgines:59-60 |
El documental |
Elaborar projectes de producció en grup. |
Es proposa la possibilitat de presentar un treball de qualsevol temàtica en format vídeo. |
LLibre: "El vídeo. Estratègies i recursos didàctics. ".
El vídeo com a mitjà( part 1)
Pàgines:120-122 |
Esport mania. Quin vocabulari hi ha? |
Reflexionar sobre les conseqüències de les accions, verbals i no verbals, fetes. |
Amb aquesta activitat es pretén fer un debat sobre el vocabulari que hi ha en les diferents manifestacions esportives |
SAIP 2001-02
Quarta sessió |
Fem la radiografia |
Conèixer els codis que construeixen la ficció audiovisual |
Un seguit d'activitats per aprendre a fer una anàlisi global de qualsevol espai televisiu. |
LLibre: "Projecte televisió : de casa a l'escola. Família i televisió".
Activitats globals
Pàgines:267-288 |
El so |
Descobrir la importància del so en qualsevol gravació audiovisual. |
Partint de diverses activitats realitzar tot un treball on el so sigui el protagonista. |
LLibre:" El vídeo: Estratégies i recursos didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà (part 2)
Pàgines 52-55 |
Videorevista/TV enllaunada |
Crear produccions en grup, definint prèviament, què es vol comunicar i a qui. |
Es tracta de fer una revista en vídeo on els alumnes fan de reporters. |
LLibre: " El vídeo: Estratègies i recursos didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà d'expressió i comunicació (part 2)
Pàgines 145-147 |