TÍTOL DE L'ACTIVITAT |
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ |
FONT |
Fem fotos |
Produir missatges audiovisuals senzills utilitzant fotografies.
Aprendre a posar un títol i el nom de l'autor/a a cada producció. |
Fer fotografies amb una càmera fotogràfica.
|
Llibre: " Les primeres passes. Els audiovisuals a l'Educació Infantil".
Imatge fixa.Pàgines: 34-35 |
Vull sortir a la "tele"! |
Comparar les propietats i les característiques dels objectes reals amb la seva representació gràfica. |
L'infant descobreix la seva pròpia imatge, la dels altres i la dels objectes que té al seu voltant, mitjançant un circuit tancat de televisió. |
Llibre:" Les primeres passes. Els audiovisuals a Educació Infantil".
Imatge en moviment.Pàgines 68-69 |
Fem màgia |
Produir missatges audiovisuals senzills utilitzant la càmera de vídeo. |
Fer d'actors i realitzar alguns trucs de vídeo, com el d'aparèixer i desaparèixer, com si fos per art d'encanteri. |
Llibre: "Les primeres passes. Els audiovisuals a Educació Infantil".
Imatge en moviment.Pàgines 78-79 |
Autogravar-se. |
Usar diversos aparells audiovisuals: encendre, apagar, controlar el volum. |
Fer una autogravació durant un parell de minuts per tal de familiaritzar-se amb l'experiència de gravar i assumir el resultat final com a propi. |
Llibre: " El vídeo: Estratègies i recursos didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà.( Part 1)
Pàgines:25-26 |
Jugar a fer "tele" |
Produir un petit muntatge audiovisual amb el vídeo i el circuit tancat. |
Es simularà un programa de TV. Un petit grup actuarà i la resta de companys els veurà des d'un altre espai mitjançant un televisor |
Llibre: " El vídeo: Estratègies i recursos didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà (Part 1)
Pàgines: 26-27 |
La màgia i l'animació |
Realitzar petites animacions utilitzant diferents tècniques. |
Es tractarà de fer que un objecte inanimat es mogui per la pantalla del nostre televisor. |
LLibre:" El vídeo: Estratégies i recursos didàctics".
Activitats sobre el vídeo com a mitjà d'expressió i comunicació
( Part 2)Pàgin. 152 |