TÍTOL DE L'ACTIVITAT |
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ |
FONT |
Imatge, so i text |
Descobrir elements del llenguatge fotogràfic i la seva funció.
Saber utilitzar els comandaments bàsics de la càmera de fotos.
Ampliar les funcions del programari de retoc digital d'imatges. |
Es tracta de fer un petit treball amb l'ordinador utilitzant la càmera digital i el gravador de sons. |
SAIP 2001-02
Cinquena sessió |
Els tigres |
Assolir autonomia amb les eines audiovisuals |
Amb l'ús d'internet, buscar informació audiovisual per crear un nou producte multimèdia. |
SAIP 2001-02
Cinquena sessió |
Engolits per la tele |
Començar a descobrir les diferents formes d'expressió que utilitza el mitjà televisiu. |
Són un seguit de propostes al voltant del televisor partint d'un conte ( Glub! Reglub!) amb un personatge que ens acompanya en els diferents apartats. |
LLibre: "Projecte televisió : de casa a l'escola. Família i televisió".
La televisió a casa( part 2)
Pàgines:59-80 |
Com són els aparells |
Saber i experimentar com s'encén i s'apaga una videocàmera.
Començar a descobrir com es grava amb una càmera de vídeo. |
Es mostren les característiques i funcionament de la càmera de vídeo, el magnetoscopi, el monitor i el trípode. |
LLibre: " El vídeo: Estratègies i recursos didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà (part1)
Pàgines: 25-26 |
Els trucs i d'altres jocs |
Observar com es realitzen trucatges senzills ( aparèixer i desaparèixer) i experimentar-ne alguns. |
A partir de diferents propostes utilitzant la càmera de vídeo, aconseguim un seguit d'efectes màgics. |
Llibre: " El vídeo: Estratègies i recursos didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà (part 2)
Pàgines: 61-74 |
Títols de crèdit |
Aprendre a posar un títol i el nom de l'autor/a a cada producció. |
Diferents propostes per comprendre els títols de crèdit d'una producció |
LLibre:" El vídeo: Estratégies i recursos didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà (part 2)
Pàgines 77-78 |
Canviar el so d'un anunci gravat de la televisió |
Crear noves sonoritzacions per acompanyar imatges. |
Consisteix a modificar la banda sonora d'un anunci gravat de la televisió. |
LLibre: " El vídeo: Estratègies i recursos didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà d'expressió i comunicació (part 1)
Pàgines 127-128 |