TÍTOL DE L'ACTIVITAT |
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ |
FONT |
Ui, quin mal! |
Ampliar les funcions del programari de retoc digital d'imatges.
Saber escanejar imatges.
|
Elaborar una fotonovel·la on es plasmi gràficament la resolució d'un conflicte plantejat. |
SAIP 1002-03
Primera sessió. |
Què ens venen els concursos? |
Tenir domini d'ús dels diversos aparells audiovisuals.Reconèixer els trets característics d'un concurs televisiu. |
Planificar i escenificar un concurs televisiu amb tots els seus paràmetres. |
SAIP 1002-03
Segona sessió |
Tria i remena |
Conèixer totes les professions que intervenen en la realització d'un telenotícies. |
Aprendre a treballar en grup per seleccionar certes notícies amb les quals hen d'elaborar un informatiu. |
SAIP 1002-03
Tercera sessió
|
La Marta està imparable |
Elaborar missatges senzills que tinguin diferents finalitats i utilitzant diversos mitjans. |
A partir d'una notícia esportiva fer tot un tractament de retoc d'imatges, substituir una cara per un altra, i redactar una nova notícia. |
SAIP 2001-02
Primera sessió |
El fons documental sobre la televisió |
Aprendre a arxivar i sistematitzar els documents recollits. |
Un seguit de pautes i d'activitats per aprendre a classificar bé un material del qual en sigui fàcil la consulta i l'ús. |
Llibre: "Projecte televisió: de casa a l'escola. Família i televisió".
Activitats globals.
Pàgines: 289-299 |
Videoanimació |
Observar com es realitzen efectes d'animació d'objectes utilitzant diferents tècniques |
Proposta de diverses animacions emprant materials diferents: figures planes, plastilina, pixel·lació, etc. |
LLibre:" El vídeo: Estratégies i recursos didàctics".
Activitats sobre el vídeo com a mitjà d'expressió( Part 2)
Pàgines: 148-163 |