Formació en MAV en centres educatius
     
Enrera
Educació en comunicació audiovisual a primària
Imprimir
Pràctica EP3. Els audiovisuals a l’àrea de llengua
   
Desenvolupament de la pràctica
   
Pràctica

Consulteu el document. Mireu els objectius que s’hi assenyalen per a l’àrea de llengua. Fixeu-vos en l’objectiu següent:  

  • (p. 23) “Descriure llocs, objectes i personatges utilitzant recursos descriptius adients a cada cas i paraula escrita (descripció literària), planificació (descripció icònica)”.

 

 

Ara prepararem , individualment ,una activitat que serveixi per assolir aquest objectiu. Pensem en la possibilitat d’aprofitar el treball que habitualment fem per explicar què és i com es fa una descripció literària (descriure un paisatge, descriure una persona, etc.) per relacionar-ho amb una altra manera de descriure (fent una panoràmica horitzontal podem descriure una paisatge, fent un primer pla o un primeríssim pla podem descriure detalls del rostre d’una persona, etc.)   Resumirem l’activitat en aquesta fitxa

  • Títol de l’activitat: Descrivim !.
  • Cicle:. Àrea relacionada: Llengua .
  • Objectiu: descriure llocs, objectes i personatges utilitzant recursos descriptius adients a cada cas i paraula escrita (descripció literària), planificació (descripció icònica)
  • Continguts que es treballen:
  • Material necessari:
  • Desenvolupament de l’activitat:
  • Una vegada acabada la pràctica posem en comú les activitats que hem preparat .
   
 
Amunt