Formació en MAV en centres educatius
     
Enrera
Educació en comunicació audiovisual a primària
Imprimir
Pràctica EP4. Els audiovisuals a l’àrea de coneixement del medi social
   
Desenvolupament de la pràctica
   
Pràctica

Consulteu la p. 29 del document. Ens fixarem en els objectius de Coneixement del medi Social i cultural.

Escollim un d’aquests dos objectius :

  • Classificar i ordenar conjunts d’imatges sobre l’evolució d’un producte, d’un objecte, etc.
  • Observar i comparar dues imatges o més que reprodueixin un mateix espai en diferents estacions de l’any i/o diferents èpoques.

Pensem ara en una possible activitat relacionada en un d’aquests objectius que requereixi la utilització d’un mitjà audiovisual ( fotografies d’un mateix lloc en diferents estacions de l’any, en diferents estacions, etc.)

Elaborem ara, individualment la fitxa de l’activitat.

  • Títol de l’activitat:  
 
  • Cicle:
 
  • Àrea relacionada:
Coneixement del medi social i cultural.
  • Objectiu:
 
  • Continguts que es treballen:
 
  • Material necessari:
 
  • Desenvolupament de l’activitat:
 

Finalment, posem en comú el treball fet.

   
Un altre document de visita obligada que podeu trobar al web d'audiovisuals és el recull de propostes de treball a l'aula: http://www.xtec.net/audiovisuals/propostes/index.htm
  Es tracta d'una compilació de propostes d'aula per a tot l'ensenyament obligatori. Són centenars d'activitats d'aula a les quals podeu accedir de diferents maneres: per competències bàsiques, per àrees o bé per nivell.
 
 
  • Entreu-hi i consulteu les activitats que s'ofereixen per a educació infantil i primària.
   
 
Amunt