Material de suport per a l'assessorament
Mòdul C - Les TIC en la diversitat i les NEE

Recursos específics àrea de matemàtiques

• PEMSA: Entrenament d'habilitats mentals amb activitats Clic
    Us presentem els materials Clic elaborats gràcies a una llicència d'estudis del curs 2002-2003, atorgada a David Beltrán i Dumont, titulada: Enriquiment intel·lectual a l'educació primària amb les TIC.
    A tot el conjunt d'activitats Clic l'ha denominat PEMSA (Programa d'Entrenament Mental al Servei de l'Alumnat).
    L'autor justifica aquests paquets per ajudar el desenvolupament d'habilitats mentals necessari per a qualsevol alumne/a. També el considera molt adequat per a l'alumnat amb dificultats d'aprenentatge i baixa motivació escolar, atès l'interès que la gran majoria de l'alumnat mostra per les noves tecnologies. Així, fa esment dels avantatges de fer servir la informàtica i, en particular, les característiques de l'entorn Clic.
    El resultat de la realització d'aquesta llicència d'estudis s'ha concretat en un paquet Clic, que conté més de sis-centes activitats amb exercicis de característiques molt diverses:
Tipus de recurs:

Adequat per a NEE derivades de:

Ordinador: Activitats Clic

Tots