|
||||||||||||||||
Pràctica |
Exercici
|
|||||||||||||||
Introducció | ||||||
Treballar amb fotografies al centres escolar és sinònim de fer un tractament digital, de treballar amb elles en qualsevol de les seves formes. La més tradicional és mostrar a tasca feta , sigui a través de forma presencial o de forma virtual. La xarxa ens ajuda prou a cumplir aquesta missió de treballar amb fotografies de forma compartida a partir de multitud de programes i formes de treball | ||||||
Quan es treballa amb imatges igualment es necessita d'un gestor dimatges. Quan es comença a fer fotografies, per què es vol guardar un record d'una excursió escolar, es comença per fer unes poques fotografies. Quan es necessita un exemple de fotografia per a un treball, el número de fotografies comença a crèixer. Després de dos anys, si no hem tingut la precaució de fer algun tipus de classificació fotogràfica, resultarà impossible trobar la fotografia que cerquem. | ||||||
De gestors de fotografies en disposem molts al mercat. De la mateixa forma, de manera virtual també podem fer tasque similars,amb l'avantatge que no necessitarem d'una màquina concreta o d'un programa concret per a seguir treballant. | ||||||
A banda dels beneficis que podem obtenir, podem cumplir també la doble feina de fer la tasca i mostrar dins de l'aula com portar-la a terme. | ||||||
Objectius | ||||||
Creació d'un compte dins de google | ||||||
Creació d'un compte per a Picasa web | ||||||
Conèixer el procés de treball amb fotografies a la xarxa | ||||||
Aprendre a classificar carpetes dins de l'aplicatiu | ||||||
Referenciar una fotografia dins d'un bloc a partir de picasa web | ||||||
Creació d'una presentació de fotografies | ||||||
Conèixer Flickr com a gestor de fotografies | ||||||
Continguts | ||||||
Picasa Web i , com a pràctiques complementàries, Flickr | ||||||
Pràctiques | ||||||
|
||||||