Formats de vídeo digital: DIVX, CD-V, DVD i streaming

Publicació de vídeo per streaming

En aquest exercici haureu de codificar el fitxer de vídeo: salt001.avi que trobareu al CD de formació audiovisual/materials/clips/video.

El fitxer haurà de ser codificat en format .wmv . Quan codifiqueu el fitxer amb l'assistent de Windows Media Encoder en la informació a mostrar hi constarà: totes les dades demanades que haureu de personalitzar ( Títol, Autor, Copyright, Clasificació, i Descripció). El clip haurà d'estar inclós dins una plana web de presentació amb el fitxer de crida ( .asx ). Un cop codificat el fitxer es penjarà tot a l'espai web reservat per a cada alumne durant la realització d'aquest curs.

L'alumne ho notificarà al seu formador mitjançant un missatge electrònic on consti el nom del fitxer i la referència exacta d'on està penjat.