|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Exercicis | ||||||||||||||||
Introducció | |
Als exercicis que segueixen caldrà importar, a la base de dades de treball D104.MDB, diferents taules procedents del programa de gestió acadèmica de primària WinPri. Amb aquesta informació es dissenyaran consultes de selecció de dades per tal de confeccionar, en combinació amb Microsoft Word, un escrit amb la corresponent etiqueta postal adreçat a les famílies. Tots els participants del curs es veuran obligats a treballar amb el programa de gestió de primària WinPri. En finalitzar els exercicis caldrà enviar per correu electrònic a la persona tutora del curs, un arxiu comprimit amb Winzip amb el nom identificatiu_m3.zip, que ha de contenir:
Exercici 1. Incorporació a l'Access de taules procedents dels programes de gestió acadèmica Seguint les explicacions donades a la pràctica 4 d'aquest mòdul per a la creació de les bases de dades WINPRI.MDB s'exportaran, del programa de gestió acadèmica, les següents taules, corresponent a exemples ficticis de l'ensenyament primari::
Les quals també estan disponibles dins l'arxiu comprimit taules_pri.zip de la carpeta de treball, i s'importaran a la base de dades de treball D104.MDB. Exercici 2. Creació de consultes amb les dades dels alumnes Cal dissenyar una consulta amb les dades dels alumnes que ens permeti, més endavant, enviar cartes personalitzades a les famílies. Caldran les dades bàsiques identificatives, l'adreça, els pares... Les cartes s'enviaran únicament als alumnes d'un curs, pel que també caldrà disposar de les dades acadèmiques. Exercici 3. Combinar correspondència amb Word Per a la combinació de correspondència amb Word caldrà fer el següent:
Exercici 4. Confecció d'etiquetes postals Per a la confecció d'etiquetes amb Word, amb les dades contingudes a la base de dades de treball, caldrà fer el següent:
|
|
![]() |
|