|
|
|
|
Proposta
d'exercici |
|
|
En
les pràctiques d'aquest mòdul s'han treballat diferents tècniques
complementàries d'animació; hem vist com s'enllacen capes
normals a capes de guia de moviment i de màscara, i com es fan servir
els consells de forma dins una interpolació de forma.
|
|
L'exercici
consistirà en fer l'animació que apareix durant el temps d'espera
fins que una pàgina web es carrega. Heu vist que moltes vegades una
pàgina web triga en carregar-se i normalment per entretenir a l'usuari
surten animacions suficientment atractives. |
|
|
|
|
L'animació
ha de contenir: |
|
|
|
|
Dues capes
amb interpolació de moviment. Les imatges que fareu servir en
el moviment poden ser des d'un element gràfic no molt complicat
(el tractament de formes geomètriques), fins dibuixos més
complexes.
|
|
|
Una tercera
capa de guia de moviment. El disseny del traçat ja sabeu que
el podeu fer amb l'eina |Lápiz| o amb les eines | Óvalo|Rectángulo|Línia| (pràctica 1 i 2).
|
|
|
Aquesta capa de
guia de moviment s'enllaçarà amb les dues d'interpolació
de moviment, abans editades. Mireu de fer servir les opcions que s'han
treballat: orientació del traçat i velocitat de moviment.
|
|
|
Una quarta
capa amb interpolació de moviment, on sortirà un missatge
que anunciarà la possible espera de l'usuari.
|
|
|
Per últim
editareu una cinquena capa de màscara per enllaçar la
capa on s'havia posat el text del missatge (pràctica 3).
|
|
|
És
important que penseu en un tema i poder donar coherència a tots els
elements que poseu a l'escenari. Feu una animació relacionada amb
la matèria que impartiu dins la vostra especialitat o d'una possible
pàgina web personal del centre escolar on treballeu. |
|
|
Envieu
l'arxiu amb el vostre identificatiu i el nom anim.FLA. |
|
|
|
|
|
|
|