Detencions i col·lisions de clips de pel·lícula | ||
|
||
En aquest mòdul, s'intentarà donar les bases per utilitzar en programes educatius la potència que ofereix el Flash a través del seu llenguatge, l'ActionScript, en les deteccions de col·lisions entre clips de pel·lícula. |
||
Treballareu, també, el que s'anomena detencions, que us seran molt útils amb la confecció de múltiples aplicacions, on és necessari conèixer la distància que hi pugui haver entre dos punts concrets de l'escenari o clips de pel·lícula. | ||
A tal efecte, desenvolupareu a les pràctiques uns petits programes que us obriran un ventall de possibilitats molt ampli per poder modificar-los i fer-ne de nous, en uns nivells de perfecció que seria més difícil i que us implicaria molt més temps en altres llenguatges. | ||
Se us recorda, també, la utilització de codis de tecles que necessitareu en les aplicacions d'aquest mòdul. Si voleu saber el codi virtual de les tecles amb Flash, podeu escriure el codi següent a qualsevol clip de pel·lícula de l'escenari,tenint en compte que funcionarà a partir de la tecla amb codi 32, que correspondria a la barra de l'espai. | ||
|
||
Recordeu, també, com ja heu treballat en altres mòduls d'aquest curs, que en la duplicació de clips de pel·lícula necessitareu que un clip duplicat faci una acció concreta, i s'haurà de reconèixer quin dels clips de pel·lícula duplicat efectuarà l'acció. A tal efecte, utilitzareu la propietat _name per reconèixer en qualsevol moment el clip de pel·lícula actiu. | ||