PROJECTE FINAL

  Per desenvolupar el vostre projecte us oferim dues opcions. Només és necessari fer-ne una de les dues.  
      
  PROJECTE A  
       
  En aquesta opció podeu realitzar una petita aplicació multimèdia que consisteix en la simulació d'anar de compres al mercat. A tal efecte us donem ja una interfície feta per estalviar temps en creació i retoc d'imatges que podeu utilitzar al vostre gust: mercat.zip  
      
 

Teniu la completa llibertat de crear o desenvolupar amb els elements d'aquesta interfície una l'aplicació didàctica segons els vostres interessos i preferències en funció dels objectius a aconseguir (comprar articles, fer caixa, pagar, retornar canvi, limitar la quantitat a gastar...).

Heu d'utilitzar les tècniques i coneixements que heu après en el curs.

 
     
  PROJECTE B  
     
 

Aquesta opció està oberta a la vostra imaginació per a fer una aplicació educativa utilitzant les tècniques i coneixements que heu après en el curs.

 
       
     
     
 

En les dues opcions del projecte s'hauria de contemplar com a mínim la utilització d'aquestes tècniques:

  • Generació dinàmica de clips (duplicacions).
  • Clips en diferents jerarquies.
  • Col·lisions entre clips.
  • Aplicació de funcions matemàtiques.
  • Inclusió d'objectes de so i color.
  • Càrrega externa de pel·lícules en clips o nivells.
 
     
  Recomanacions. Us recomanem seguir aquests passos:  
       
 

• Creació de la idea. Penseu què voleu fer, quins objectius i funcions tindrà. A qui va dirigit, a quin nivell d'alumnes, a quina àrea...

• Concreteu els continguts, l'aplicació didàctica.

•  Feu primer un esborrany de l'estructura que tindrà.

•  Comenceu a treballar. En aquesta fase és molt important tenir els manuals o anotacions importants d'ajut a mà.

 
      
  Comprimiu en format ZIP i envieu l'arxiu amb el vostre identificatiu seguit de les lletres pro al vostre tutor.