Enrera
Mòdul 2. Matrícula dels alumnes que continuen al centre
Curs SAGA Primària
  Pràctica
     
 
 
   
  Comunicació de les dades de la matrícula dels alumnes d'ensenyaments obligatoris
   
 

Després de matricular tots els alumnes assignats pel PAV i que la promoció de tots els grups d'alumnes del centre dels ensenyaments obligatoris estigui processada:

Pràctica
 
 
 
El director/a del centre ha de fer la comunicació de la matrícula seguint aquestes instruccions:
   
  Efectuar la comunicació de matrícula d'ensenyaments obligatoris
   
  Accediu al menú Dades > Tramesa > Comunicar M. E. Obligatoris (Comunicar la matricula dels ensenyaments obligatoris)
   
  A la pantalla es presenten dues taules: la primera correspon a educació infantil i la segona a educació primària.
   
  A cadascuna d'aquestes taules es mostra el nombre d'alumnes matriculats al centre de cada nivell del pla d'estudis pel curs proper agrupats segons si la seva matrícula prové de preinscripció o de promoció i, en aquest darrer cas, si l'alumne promociona o ha de repetir.
 
 
 
Resum de dades a comunicar d'educació infantil
   
 
 
Resum de dades a comunicar d'educació primària
   
  Revisar les dades
   
  Reviseu el nombre d’alumnes matriculats en els diferents nivells de cada pla d'estudis
   
  Comunicar les dades
   
  Premeu els botons [Comunicar el fi de la matrícula] de cada pla d'estudis
   
  En prémer aquests  botons, automàticament es comuniquen al PAV  tots els alumnes matriculats fins a la data, dels plans d'estudis comunicats.
   
  La comunicació amb el PAV es porta a terme en un procés nocturn, és a dir, que l'endemà s'esborraran les sol·licituds no confirmades i per fer qualsevol matrícula caldrà informar-la prèviament al PAV.
   
  Així mateix entrarà en funcionament la llistra d'espera, si és el cas, assignant al centre els possibles alumnes d'aquesta llista, en fucnió de les vacants comunicades.
   
  Demanar el canvi de curs
   
 

Quan la Comunicació de matrícula està realitzada (l'endemà que hagueu fet la tramesa), el vostre centre ja estarà en disposició de canviar el curs actiu del curs actual al proper.

   
  El director/a del centre és el responsable de sol·licitar-lo seguint els següents passos:
   
  1. Accediu al menú Gestió > Canvi de curs > Canvi de curs
   
 
 
Totes les actuacions són correctes
   
  A la pantalla es presenta la relació d'actuacions necessàries de cada pla d'estudis del centre per a poder efectuar la petició.
   
  Les actuacions tenen el "tic" verd són actuacions realitzades correctament, en canvi, les que tenen una marca vermella no estan efectuades o processades.
   
 
 
Hi ha actuacions pendents
   
  Quan totes les actucions estan efectuades o processades es pot sol·licitar el canvi de curs.
   
  2. Premeu el botó [Petició de canvi de curs]
   
  3. S'obrirà una finestra emergent amb una informació. Llegiu-la i, si tot és correcte marqueu el xec "He llegit i estic d'acord" i a continuació cliqueu al botó [Continua]
   
 
   
  4. La pantalla us mostraà el següent missatge:
   
 
   
  La vostra sol·licitud es processarà durant la nit següent, per tant, l'endemà el vostre centre ja es trobarà al curs 2012-2013 i ja podreu treballar-hi en tot el què necessiteu.
   
  Si abans que es porti a terme el canvi de curs necessiteu aturar el procés ho podeu fer clicant al botó [Cancel·la petició]
   
   
   
 
Amunt