Poemes Visuals d'en Joan Brossa

Exemples realitzats pels alumnes

Joan Brossa

Els alumnes de 1r d'ESO, hem anat a veure l'espectacle de "Poemes Visuals"de la companyia d'en Jordi Bertran, al Teatre Monumental de Mataró.

"Poemes Visuals" és la culminació d'un seguit d'estudis i treballs sobre el món dels objectes animats i la interrelació entre lletres i poemes. Es dona vida a totes les lletres, de la A a la Z, passant pels signes de puntuació amb la intenció de sensibilitzar l'espectador sobre el valor de les lletres, aquestes, a banda, de servir per omplir papers i pantalles d'ordinador, també serveixen per expressar un univers interior ric d'emocions i sentiments.

A partir d'aquesta obra hem analitzat alguns dels poemes visuals de Joan Brossa i n'hem fet un seguit d'exemples, inpirats amb aquest artista i poeta tan especial i tan universal.