Benvolguts alumnes,

 

Ens adrecem a vosaltres per donar-vos  indicacions importants  per al començament del nou curs acadèmic 2002-2003 que cursareu en el nostre Institut   i  també, per fer-vos saber alguns canvis efectuats enguany en l'equip directiu i de coordinació del centre.

Pel que fa a aquest segon aspecte us informem que des de l' 1 de juliol  d'enguany el nou equip directiu està format per

Albert Bayot

Director

Rafel Juanola

Cap d'estudis

Joan Toca

Cap d'estudis d'FP

Mercè Juanola

Secretària

Dolors Ortiz

Coordinadora

pedagògica

 

També us informem de l'equip de coordinació que porta més directament l'organització i la gestió de cadascuna de les etapes o cicles que impartim.

 

Consol Duran

Coord. 1r cicle d'ESO

Lluïsa Geronès

Coord. Batxillerat

Montse Andreu

Coord. 4t d'ESO i segon cicle d'ESO

Carme Font

Coordinadora d'FP

Rosa Surroca

Coord. 3r d'ESO

Miquel Graboleda

Coord. FP relació escola-empresa

 Tots nosaltres assumim aquest nou període amb la il·lusió de treballar per un centre educatiu de qualitat en la línia endegada per l'equip directiu i de coordinació que ha gestionat el centre  aquests darrers dos anys . També ens posem a la vostra disposició per allò que creieu oportú.

 Pel que fa al nou curs escolar convé que sapigueu algunes dades importants:

 1. L'adquisició de llibres.

 Des del nostre centre es vetlla perquè la despesa en llibres de text sigui moderada. Moltes vegades els llibres poden aprofitar-se al llarg de diversos cursos i és bo que es faci. Enguany, per problemes tècnics, el Consell Comarcal del Pla de l'Estany ens ha informat que no funcionarà el projecte INTERTEXT que permetia la possibilitat d'intercanviar llibres usats. A més,   aquest curs,  hi ha hagut un canvi important en els currículums segons les  instruccions dictades pel Departament d'Ensenyament  i  això afectarà amb variacions significatives  ( de llibres i d'edicions) els cursos de 1r d'ESO, 3r d'ESO i 1r de batxillerat.

 L'adquisició de llibres i material pot fer-se  als locals de venda que disposa BRAM llibreters de Banyoles que , d'acord amb les associacions de pares , gestionen la venda del material escolar a Banyoles i adjudiquen un tant per cent de guany a les  AMPA  i, per tant, als centres.

 Tot i amb això us adjuntem a aquesta carta un llistat dels textos  assignats al  vostre curs . Tot i amb això els estudis de CFGS i el Curs de promoció a CFGS tenen pocs ( o cap !)  llibres de text  ja que compten amb materials didàctics elaborats pel propi centre .

2. L'inici de curs

 El calendari d'inici de les activitats acadèmiques és el següent:

1r i 2n de batxillerat

Cicles formatius de grau mitjà

Curs de Promoció a CFGS

 

 

Dilluns , 16 de setembre

a les 9 h

 

 

Lliçó inaugural de curs, presentació , lliurament d'horaris i aspectes d'organització

 

 

 

 Dimarts , 17 de setembre

 Inici de les classes

Cicles formatius de grau superior

Divendres, 20 de setembre

Lliçó inaugural i

Presentació i inici de les classes

 

3. L'horari

 

Els canvis curriculars que hi ha hagut aquest any han comportat una remodelació general dels horaris de l'alumnat ja que en alguns cursos calia encabir-hi més hores. Això ens ha dut a revisar el marc horari. La novetat més important és el començament  de molts cursos a les 8h del matí i la supressió de l'hora de 5h a 6h de la tarda . L'horari, doncs,  queda de la següent manera:

 

Curs

Horaris

Curs de promoció

De dilluns a divendres: de 8 a 2/4 de 3 h

CFGS

De dilluns a divendres de 3 h a 2/4 de 9 h

 

 

Si teniu qualsevol dubte podeu telefonar-nos a l' Institut  als matins del mes de juliol i a partir de  l'1 de setembre  .

 

Finalment, amb la tramesa d'aquesta carta,  us fem a mans el darrer exemplar de LA REVISTA amb les informacions i les activitats del tercer trimestre de curs.

 

Us desitgem un bon estiu .

 

 

Atentament

 

 

 Albert Bayot 

 En nom de l'equip directiu  i de l'equip de coordinació

 

Banyoles, 16 de juliol de 2002