Benvolguts alumnes,
Ens adrecem a vosaltres per donar-vos indicacions importants per al començament del nou curs acadèmic 2002-2003 que cursareu en el nostre Institut i també, per fer-vos saber alguns canvis efectuats enguany en l'equip directiu i de coordinació del centre.
Pel que fa a aquest segon
aspecte us informem que des de l' 1 de juliol
d'enguany el nou equip directiu està format per
Albert Bayot |
Director |
Rafel Juanola |
Cap d'estudis |
Joan Toca |
Cap d'estudis d'FP |
Mercè Juanola |
Secretària |
Dolors Ortiz |
Coordinadora pedagògica |
També us informem de l'equip de coordinació que porta més directament l'organització i la gestió de cadascuna de les etapes o cicles que impartim.
Consol Duran |
Coord. 1r cicle
d'ESO |
Lluïsa Geronès |
Coord. Batxillerat |
Montse Andreu |
Coord. 4t d'ESO i
segon cicle d'ESO |
Carme Font |
Coordinadora d'FP |
Rosa Surroca |
Coord. 3r d'ESO |
Miquel Graboleda |
Coord. FP relació
escola-empresa |
Tots nosaltres assumim aquest nou període amb la il·lusió de treballar per un centre educatiu de qualitat en la línia endegada per l'equip directiu i de coordinació que ha gestionat el centre aquests darrers dos anys . També ens posem a la vostra disposició per allò que creieu oportú.
Pel que fa al nou curs escolar convé que sapigueu algunes dades importants:
1.
L'adquisició de llibres.
Des del nostre centre es vetlla perquè la despesa en llibres de text sigui moderada. Moltes vegades els llibres poden aprofitar-se al llarg de diversos cursos i és bo que es faci. Enguany, per problemes tècnics, el Consell Comarcal del Pla de l'Estany ens ha informat que no funcionarà el projecte INTERTEXT que permetia la possibilitat d'intercanviar llibres usats. A més, aquest curs, hi ha hagut un canvi important en els currículums segons les instruccions dictades pel Departament d'Ensenyament i això afectarà amb variacions significatives ( de llibres i d'edicions) els cursos de 1r d'ESO, 3r d'ESO i 1r de batxillerat.
L'adquisició de llibres i material pot fer-se als locals de venda que disposa BRAM llibreters de Banyoles que , d'acord amb les associacions de pares , gestionen la venda del material escolar a Banyoles i adjudiquen un tant per cent de guany a les AMPA i, per tant, als centres.
Tot i amb això us adjuntem a aquesta carta un llistat dels textos assignats al vostre curs . Tot i amb això els estudis de CFGS i el Curs de promoció a CFGS tenen pocs ( o cap !) llibres de text ja que compten amb materials didàctics elaborats pel propi centre .
2. L'inici de curs
El calendari d'inici de les activitats acadèmiques és el següent:
1r i 2n de batxillerat Cicles formatius de grau mitjà Curs de Promoció a CFGS
|
Dilluns , 16 de setembre a les 9 h
|
Lliçó inaugural de curs, presentació , lliurament d'horaris i aspectes d'organització
|
Dimarts
, 17 de setembre |
Inici
de les classes |
|
Cicles formatius de grau superior |
Divendres, 20 de setembre |
Lliçó inaugural i Presentació i inici de les classes |
3. L'horari
Els canvis curriculars que hi ha hagut aquest any han comportat una remodelació general dels horaris de l'alumnat ja que en alguns cursos calia encabir-hi més hores. Això ens ha dut a revisar el marc horari. La novetat més important és el començament de molts cursos a les 8h del matí i la supressió de l'hora de 5h a 6h de la tarda . L'horari, doncs, queda de la següent manera:
Curs |
Horaris |
Curs de promoció |
De dilluns a divendres: de 8 a 2/4 de 3 h |
CFGS |
De dilluns a divendres de 3 h a 2/4 de 9 h |
Si teniu qualsevol dubte podeu telefonar-nos a l' Institut als matins del mes de juliol i a partir de l'1 de setembre .
Finalment, amb la tramesa d'aquesta carta, us fem a mans el darrer exemplar de LA REVISTA amb les informacions i les activitats del tercer trimestre de curs.
Us desitgem un bon estiu .
Atentament
Albert Bayot
En
nom de l'equip directiu i de
l'equip de coordinació
Banyoles, 16 de juliol de 2002