Competència general
Realitzar les operacions de gestió administrativa a l'àmbit públic i privat, d'acord amb les normes d'organització interna i la legislació vigent, d'una manera eficaç i amb qualitat de servei.

 
 
Àmbit Professional i de treball
  • Bancs privats i públics.
  • Caixes d'estalvi.
  • Corporacions i institucions de crèdit i finançament.
  • Assegurances.
  • Altres serveis financers prestats a les empreses.
  • A l'Administració pública : central, local i autonòmica.

 
 
Principals ocupacions i llocs de treball
  • Auxiliar administratiu.
  • Ajudant d'oficina.
  • Auxiliar de documentació i Arxiu.
  • Gestor de cobraments i pagaments.
  • Caixer.
  • Administratiu de banca i institucions financeres.
  • Treballador de mitjans de pagament :        - de tresoreria                                           - de valors.                                               - d'estranger. 
  • Auxiliar administratiu de l'Administració pública:                                                     - d'assegurances de producció                  - de sinistres i reassegurances.
  • Administratiu comercial.
  • Administratiu de gestió i de personal.
 

 
 
 
Unitats de competència
Registrar, processar i transmetre informació.
Realitzar les gestions administratives de compra i venda de productes i/o serveis.
Realitzar les gestions administratives de personal.
Realitzar les gestions administratives de tresoreria i els registres comptables.
Informar i atendre el client sobre productes i/o serveis financers i d'assegurances.
Realitzar gestions administratives en les Administracions públiques.

 
 
Més informació