Competència general
  • Organitzar i realitzar l'administració i la gestió de personal, de les operacions econòmico-financeres i de la informació i l'assessorament a clients o usuaris, tant en l'àmbit públic com privat, segons la grandària i l'activitat de l'empresa i organisme, i d'acord amb els objectius marcats, les normes internes establertes i la normativa vigent.

 
 
 
 
 
Àmbit professional i de treball
Sector financer:
  • Banc privats i públics.
  • Caixes d'estalvi.
  • Corporacions i institucions de crèdit i financer.
  • Assegurances.
  • Altres serveis financers prestats a les empreses.
  • Activitats d'informació sobre solvència de persones i empreses, i gestió de cobraments.
  • Assessoria jurídica, fiscals i gestories.
  • Servei d'auditoria comptable, econòmica i financera.
  • Assessorament i informació organitzacional de l'empresa, gestió i control empresarial.

 
 
 
 
Principals ocupacions i llocs de treball

 
  • Administració d'oficina o despatx professional, administració comercial, de gestió i de personal, comptable, de banca i institucions financeres, responsable de mitjans de pagament, de cartera, de valors, d'estranger, de l'Administració pública, tècnic en gestió de cobraments, auxiliar d'auditoria, agents comercial  d'assegurances i bancs i institucions financeres. Gestors administratius.

 
 
 
 
Unitats de competència

 
  • Administrar i gestionar l'aprovisionament d'existències.
  • Administrar i gestionar el finançament, el pressupost i la tresoreria.
  • Realitzar i analitzar les operacions comptables i fiscals.
  • Realitzar i supervisar operacions d'assessorament, negociació reclamació i venda de productes i serveis.
  • Administrar i gestionar en l'Administració pública.
  • Informar i assessorar sobre productes i serveis financers i d'assegurances.
  • Realitzar les gestions d'un servei d'auditoria.

 
Més informació