IES Josep Vallverdú

Logo IES

FESTA DE COMIAT DE BATXILLERAT i CICLES
  I FESTA DE FINAL D'ESO 2007

cartell festa de comiat de Batxillerat i CiclesDurant el mes de maig l'IES Josep Vallverdú ha estat escenari de dues emotives festes que marquen la finalització, per part de les diferents promocions, dels diferents cicles d'estudis que s'ofereixen al centre.

El divendres 25 de maig de 2007 tingué lloc la Festa de comiat dels alumnes de 2n de batxillerat i de cicles formatius. La intensa pluja que caigué durant tota la tarda obligà a celebrar la festa a la Sala d'Actes, que s'engalanà per acollir alumnes, pares, mares, familiars i professors en una emotiva vetllada.

Després de la benvinguda a l'acte, que fou magistralment presentat per la professora Iela del Olmo, intervingué la catedràtica de Filologia Francesa de la UdL, Àngels Santa, que realitzà una conferència amb el títol “Dona i literatura: l'exemple de George Sand” on reflexionà sobre la relació entre literatura i gènere femení a partir de l'anàlisi de la prolífica obra de l'escriptora francesa del segle XIX Aurore Dupin que signava les seves obres amb el pseudònim masculí de George Sand.

Conferència d'Àngels Santa

La conferència deixà pas a les intervencions de la directora del centre, Antonieta Bernat; de l'alcaldessa de les Borges, Carme Benet; i de la representant de l'AMPA, Teresa Cornudella, i sobretot a les emotives intervencions dels alumnes Eva Vallverdú i Noel Pérez.

els alumnes Eva Vallverdú i Noel Pérez

El lliurament de les orles i els diplomes a l'alumnat, que tancava l'acte juntament amb el pica-pica i el còctel que s'oferí al menjador del centre, fou precedit pel lliurament dels sisens premis Àngel Giné a treballs de recerca d'alumnes de batxillerat i als crèdits de síntesi dels cicles formatius.

L'alumnat distingit amb els premis Àngel Giné fou el següent:

• Millor treball de recerca de l'àmbit de Ciències Naturals i Salut: “A la recerca dels elements. Flash back als inicis de la química” de Paula Sobrepere.
  • Millor treball de recerca de l'àmbit de les Ciències Socials: “Productes bancaris” de Meritxell Trullols.
  • Millor treball de recerca de l'àmbit d'Humanitats: “Treballar i viure a pagès” de Jordi Capell.
  • Millor treball de recerca de l'àmbit de Tecnologia i Esport: “L'hoquei patins versus l'hoquei herba” de Joel Pont.
  • Millor crèdit de síntesi de cicles formatius: “D'equips i instal·lacions electrotècniques” d'Albert Gomes.

Imatges de la Festa de Comiat de Batxillerat i Cicles:

Fes clic per engrandir la imatge Fes clic per engrandir la imatge Fes clic per engrandir la imatge

Cartell festa fi d'ESOAmb anterioritat a la festa de comiat havia tingut lloc, l'11 de maig de 2007, la festa de fi d'ESO que aplegà alumnes, familiars i professors de l'alumnat de 4rt d'ESO a la pista central del pati de l'institut. Els parlaments de les autoritats, el lliurament d'orles als alumnes, una projecció audiovisual i un pica-pica, precediren l'actuació dels diables de les Borges Blanques que tancaren la festa de l'alumnat que enguany acabarà la seva etapa d'ensenyament obligatori.

Imatges de la Festa de Fi de Cicle amb l'alumnat de 4t d'ESO: