Primera WEB
  La idea de fer una pàgina web va sorgir al veure la necessitat que tenia l'Institut de tenir un website a Internet ja que tan solament tenia un petit esment sense cap tipus d'informació o contingut.
   Al mateix temps si es feia una pàgina web, podria ser motiu d'una nova optativa que possibilitaria als alumnes que l'any anterior van fer informàtica tinguessin una continuïtat en la matèria, i poguessin ampliar els seus coneixements en el món d'Internet.
   A més a més disposar d'una pàgina web permetria que tots aquells que tinguessin un interès en matricular-se, o saber alguna cosa relacionada amb el nostre centre, com per exemple l'origen, les activitats que es duen a terme, saber les instal·lacions de les quals disposa l'Institut, el projecte educatiu, etç... poguessin trobar informació de manera ràpida i fiable
.
Cal dir que aquesta web ha estat realitzada pel grup d'alumnes de l'optativa de Creació de pàgines web.
Grup d'alumnes de l'optativa de Creació de pàgines web:
Carlos Bermudo, Israel Carracedo, Ramón Chavalera, Javier Codes, Alejandro Falcón, Francisco Garcia, Francisco Mañez, Rosa Mª Maurín, Montserrat Montoliu, Jonathan Moreno, Sergio Perez, Joan Soria i Kim coordinats i dirigits per:
Miquel Albir Lorenz, professor de Física i Química i d'Informàtica