INFORMATICA
Seminari d'Informàtica
"2n-3r ESO

Informàtica d'usuari.

Aquest crèdit vol donar un coneixement del processador de textos del programa Word, de tal manera que en acabar el crèdit, siguin capaços no solament de presentar qualsevol treball amb uns mínims de pulcritud, utilitzant les eines que el processador dóna, com poden ser: tipus de lletra, alineació, correcció ortogràfica, operacions amb paràgrafs, edició, correcció marges, capçaleres, gràfics, dibuixos... sinó també de reproduir qualsevol text que hagi estat elaborat amb el Word o amb un altre processador de textos semblant.

4t. ESO

Informàtica i processador de textos.

Aquest crèdit té dos objectius: per una part iniciar l'alumne en el món de la informàtica (amb unes nocions bàsiques com poden ser l'ús del teclat, enregistrament i recuperació d'informació, arxius, impressora, ratolí, CD-Rom, ……) i d'altre, que en acabar el crèdit, siguin capaços de presentar qualsevol treball utilitzant una suite ofimàtica (Open Office per exemple) amb uns mínims de pulcritud i utilizant eines que el processador, full de càlcul, etc... donen (tipus de lletra, alineació, correcció ortogràfica, operacions amb paràgrafs, edició, correcció, marges, capçaleres, ...). També completar el treball amb dibuixos i gràfics quan convingui (i si cal, amb l'ús de l'escàner). Als alumnes que ja estan habituats a utilitzar el processador de textos se'ls donarà contingut d'aprofundiment en el treball per mitjà d'activitats concretes d'ampliació en l'ús dels mecanismes que el programa permet utilitzar: personalització d'estils, gràfics i taules avançats, editor d'equacions i funcions matemàtiques.

Tornar enrera