Omet navegació

Benvinguts

L'Institut Pompeu Fabra és un Institut d'Ensenyament Secundari de Martorell on s'imparteix l'Educació Secundària Obligatòria i el Batxillerat. El nostre centre ofereix totes les modalitats de Batxillerat en horari diürn, així com el Batxillerat en horari nocturn.

Institut Pompeu Fabra

Avinguda Fèlix Duran i Cañameras, 3.  08760 Martorell

Tel. 937755916  Fax: 937741350  Correu electrònic: a8020620@xtec.cat

nouBeques per alumnes de Batxillerat (data límit: 3 octubre 2017)

Llibres de text del curs 2017-2018

CAMPUS VIRTUAL DE L'INSTITUT

NOTÍCIES

L'Institut Pompeu Fabra ha rebut dos projectes europeus Erasmus + amb una durada de dos cursos escolars (2017-2018 i 2018-2019). Aquests projectes financen la mobilitat d'alumnat i professorat a diversos instituts europeus.

Els projectes concedits són:

• Visions of European cities: participació d'instituts de Berlin (Alemània), Falun (Suècia), Cagliari (Itàlia) i Lisboa (Portugal)
  • Poetry, drama and classics are on stage: hi participen instituts de Trebisonda (Turquia), Barcellona Pozzo da Gotto (Itàlia), Torres Novas (Portugal), Riga (Letònia) i Praga (República Txeca).

INTERCANVI MARTORELL-LÜBECK

Per 4t any consecutiu s’ha dut a terme l’intercanvi d’alumnes entre Martorell i Lübeck, ciutat al Nord d’Alemanya.

Dinou alumnes de 1r de Batxillerat de l’Institut Pompeu Fabra van fer una estada de cinc dies amb famílies acollidores compartint vivències i consolidant el seu coneixement de l’anglès.

El proper octubre-novembre rebrem amb il.lusió els alumnes alemanys i les seves professores de castellà Katrin Westphal i Julia Bagh i seran acollides per famílies de Martorell.

Esperem poder continuar participant d’aquest projecte d’immersió lingüística i cultural en un futur i gaudir de l’excel.lència dels seus resultats.

Professors: Xavier Joseph, Dora Ramón, Ilse Maderthaner

Intercanvi amb Lübeck

CELEBRACIÓ DEL 3Oè ANIVERSARI DELS PROJECTES ERASMUS +

La Casa Encendida – Madrid

El passat 22 de maig es va celebrar en la seu de la fundació Montemadrid, en el centre cultural “La Casa encendida”  l’aniversari número 30 dels projectes Erasmus d’educació escolar.

Com es ben sabut l’institut Pompeu Fabra ha participat i ha obtingut finançament de la UE des de l’any 2000, en els antics projectes Comènius i actualment en els projectes Erasmus+.

És per aquest motiu que quatre alumnes de l’Institut, Pedro Pérez, Sergi Tostado, Abel Ortiz i Gonzalo Moreno de 1r i 2n de batxillerat, acompanyats del director Sr Xavier Joseph, van ser invitats a aquest esdeveniment i efemèride.

L’acte va ésser inaugurat pel Sr Pablo Martin , director del SEPIE (Servicio Español para la Internacionalitzación de la Educación) del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Va consistir en la participació en diverses xerrades, conferències, taules rodones, masterclass i tallers adequats a les edats dels alumnes participants.

La Masterclass va ésser impartida per un jove emprenedor el Sr Pablo González de l’associació Pangea que va versar sobre “Nativos digitales, somos el futuro”.

Els diversos tallers en que els nostres alumnes van poder participar van ser sobre percussió, break dance, eurotrivial, grafitti, art mural, etc..

Tots ells varen gaudir d’una jornada intensa i emotiva en companyia d’altres estudiants vinguts a Madrid de les diverses comunitats autònomes espanyoles i que també han estat participants de projectes internacionals.

L’acte va concloure amb la participació de tots en un ball conjunt que va acabar amb l’emissió de petards i serpentines. Els nostres alumnes van poder gaudir també el dia anterior d’un visita cultural pel “Madrid de la letras” i els principals monuments de la capital d’Espanya.

30 Aniversari Erasmus +

50è Aniversari de l'Institut Pompeu Fabra