Omet navegació

50è aniversari

“La mirada d’Ulisses” del Pompeu: Les primeres imatges conservades d l’Institut Pompeu Fabra són una pel·lícula feta pels alumnes de 4t. A i en part de 4t B l’any 1970. Era un exercici de classe, guiat per la professora Helena Lumbreras. El guió i tots els preparatius eren dels alumnes. Agraïm als exalumnes del centre (alguns ja jubilats) que ens posessin sobre la pista d’aquest document visual de la història del nostre centre, però molt especialment a Joana Llordella i Francesc Puertas, que després de restaurar-la, posar-hi subtítols i digitalitzar-la ens la han ofert com a homenatge als 50 anys de vida del Pompeu. A tots aquells alumnes de les primeres promocions: Gràcies, moltíssimes gràcies.

Aviat el nostre centre cumplirà el seu 50è aniversari.

Si tens algun material, documentació o fotografia la pots enviar a pompeu50anys@gmail.com

Pots enviar directament la fotografia al nostre google drive mitjançant aquest formulari.

Has de donar permís per accedir al google drive.

Moltes gràcies per la teva col.laboració