Novembre. ESO

Els alumnes de l´assignatura optativa de 4rt d'ESO han treballat el Pop Art. Aquest estil artístic es caracteritza per la utilització dels objectes i les imatges de la cultura de masses com a protagonistes de l´obra d´art.

La imatge del representant emblemàtic d´aquest moviment, l'Andy Warhol i una segona imatge icònica de l'actualitat han estat els projectes desenvolupats.

Les obres han estat executades mitjançant tècnica seca i utilitzant colors complementaris.

Visual i Plàstica & Pop Art a l'Agustí Serra.

Novembre. Cicles Formatius. Arts Gràfiques

Els estudiants del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Preimpressió Digital (torn de matí i torn de tarda) visiten les instal·lacions del centre tecnològic de Hewlett Packard (HP) a Sant Cugat del Vallés.

La visita guiada i comentada pel showroom d'HP ha permés als estudiants conèixer de primera mà les innovacions en impressió digital de la tecnologia d'impressió en làtex així com els dispositius de la sèrie HP Indigo. Igualment els estudiants han visitat la galeria d'impressió 3D on han conegut les impressores 3D així com l'àmplia versatilitat de resultats que ja permet aquesta tecnologia.

Preimpressió digital & Tecnologia digital i 3D a l'Agustí Serra.

Novembre. ESO

Divendres, 7 de novembre, al grup de 2n d'ESO C, tot parlant dels bizantins, hem descobert els orígens de l'alfabet ciríl·lic. Però la lliçó més important a aprendre ha estat que la diversitat a l'aula és una font d'aprenentatge impressionant.

Competència 3 de la dimensió històrica de les Ciències socials.

Interpretar que el present és producte del passat, per comprendre que el futur és fruit de les decisions i accions actuals.

Llengua & educació a l'Agustí Serra.

Octubre - Novembre. Batxillerat

Dimarts, 13 de novembre, ens visitarà el periodista i divulgador científic Emilio Varela.

Els estudiants de Batxillerat podran gaudir de la conferència on es presentarà un documental i s'organitzarà un col·loqui al voltant de la capacitat de les societats de predir i evitar desastres.

La sessió que arrancarà a les 10.30 h i durarà un parell d'hores es titula "Atlantis. La ciència del mite".

Podeu consultar l'activitat desplegada en altres instituts:

xerrada 01 xerrada 02

Ciència & Coneixement a l'Agustí Serra.

Octubre. ESO

Iniciem aquest curs escolar 2018-19 un projecte innovador per a l’alumnat de 1r d’ESO que té com a objectiu fonamental practicar l’activitat física com a eina de millora de la salut i la qualitat de vida.

La proposta educativa planteja conèixer i valorar els beneficis que aporta un estil de vida saludable, així com treballar les habilitats motrius bàsiques.

El primer trimestre es dedica a la pràctica de la natació; el segon, a l'hípica (cavalls); i el tercer, al senderisme. Durant el curs s’han programat altres activitats que es poden consultar al següent calendari.

Calendari Educació física

Innovació & activitat física i esport a l'Agustí Serra.

Octubre. ESO

Divendres, 19 d'octubre, els alumnes de 2n curs de l'ESO vam visitar el mercat comarcal de Mercavallès. El centre comercialitza productes molt variats (tant frescos com elaborats) a comerços petits, empreses d'hosteleria i de restauració, i botigues especialitzades en alimentació. Posteriorment, els alumnes vam assistir a una xerrada sobre els aliments i l’alimentació sana i saludable.

L’activitat, organitzada pel Consell Comarcal del Vallès Occidental i Mercavallès dins el «Programa Ciutat i escola» de l’Ajuntament de Sabadell, té per finalitat aproximar els centres escolars a la realitat i el coneixement de la ciutat.

Objectius d’aprenentatge treballats
- Conèixer els moviments d'entrada i de sortida dels aliments que hi ha en el mercat majorista fins arribar al destinatari final.
- Presentar la gran quantitat de productes frescos de consum saludable, i explicar la seva varietat, temporalitat i origen.

- Mostrar l'ambient mercantil que envolta el procés de venda i el dia a dia de Mercavallès.

Competències de l’àmbit científicotecnològic treballades
- Analitzar sistemes tecnològics d’abast industrial, avaluar-ne els avantatges personals i socials, així com l’impacte en la salubritat i el medi ambient. (Dimensió objectes i sistemes tecnològics de la vida quotidiana).

- Adoptar hàbits d’alimentació variada i equilibrada que promoguin la salut i evitin conductes de risc, trastorns alimentaris i malalties associades. (Dimensió salut).

Ciència & coneixement de l'entorn a l'Agustí Serra.

Octubre.

Dijous, 11 d'octubre, l'alcalde de la ciutat acompanyat del regidor d'educació van visitar el nostre institut. El director, membres de l'equip directiu i professors van mostrar-los algunes de les instal·lacions del centre alhora que els van informar de les propostes, projectes i preocupacions del nostre centre.

Setembre. Centre

La nostra oferta educativa

Vine a estudiar amb nosaltres

BATXILLERAT

· Ciències i tecnologia.

· Humanitats i ciències socials.

Cicles Formatius de Grau Mitjà (FP)

· Activitats comercials.

· Comerç Dual.

· Gestió administrativa.

· Instal·lacions elèctriques i automàtiques.

· Preimpressió digital.

Cicles Formatius de Grau Superior (FP)

· Administració i finances Dual.

· Automatització i robòtica industrial.

· Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia.

· Gestió de vendes i espais comercials.

· Animació d'activitats físiques i esportives

Ensenyament Esportiu de Règim Especial

· Tècnic esportiu grau mitjà en Salvament i Socorrisme.

Curs d'Accès al Grau Superior (CAS)

Programes de Formació i Inserció (PFI). Programa Inicialitzador Professional (PIP)