Secretaria

L'horari d'atenció al públic des de secretaria és, durant els matins, de dilluns a divendres, de 9.30 h a 13.30 h, i durant les tardes, de dilluns a dijous, de 16,30 h a 19.30 h (durant l'estiu, fins el 12 de setembre, l'horari només serà de matins).

Fases de preinscripció i matrícula del curs

1r. Preinscripció per a l'ESO.

2n. Preinscripció per a estudis post-obligatoris (Cicles Formatius de Grau Mitjà i Batxillerats).

3r. Preinscripció per a Cicles Formatius de Grau Superior.

4t. Periode de matriculació per a l'ESO.

5è. Periode de matriculació per a estudis post-obligatoris.

(Per als alumnes ADMESOS de les escoles CEIP ALCALDE MARCET, CEIP GAUDÍ, CEIP JOAN MARAGALL i CEIP TORREGUITART la matrícula se'ls realitzarà de forma automàtica. Els resguards de matrícula es lliuraran a través de les escoles).

Les famílies que desitgin consultar els centres on tenen màxima puntuació (dintre de la seva àrea territorial) per a matricular el fill o la filla poden obtenir informació clicant en aquest enllaç.

Autorització d'ús d'imatge d'alumnes