Formació en centres de treball
- Durada: 410 hores.

- Objectius terminals.

1. Adaptar-se, d'una manera responsable i participativa, a les funcions pròpies de les empreses de serveis de conducció en el medi natural.
2. Afrontar, amb progressiva autonomia, organització i iniciativa de treball, les tasques relacionades amb la conducció de clients/usuaris a peu, en bicicleta o a cavall en el medi natural, i amb l'administració, gestió i comercialització en una petita empresa d'activitats en el medi natural.
3. Valorar el conjunt d'accions realitzades en les empreses de serveis de conducció en el medi natural, a partir dels interessos i les aptituds personals, i de l'experiència acumulada en el centre de treball.

- Característiques de les empreses del sector

- Empreses que desenvolupin la seva activitat en el camp de l’activitat física en el medi natural.
- Empreses de serveis esportius i/o turístics al medi natural.
- Institucions públiques (Ajuntaments i Conselh Generau d’Aran, Conselh Esportiu...etc.) amb actuacions al medi natural.
- Associacions diverses.

- Seguiment de les pràctiques laborals de l’alumnat

- Entrevista quinzenal tutor FCT/tutor empresa.
- Seguiment llibret de les FCT.

- Avaluació de les FCT
El tutor d’empresa proposa una qualificació de l’alumne i, el tutor de FCT avalua en funció de:
- Entrevistes tutor empresa.
- Entrevistes alumnes.
- Seguiment del llibre de pràctiques.
- Continguts actitudinals: Assistència, puntualitat, pulcritud…
- El crèdit de FCT és apte o no apte.

ENLLAÇOS D'INTERÉS:

1.- Departament d'Educació i Universitats (Formació Professional)