façana

Llista dels llibres de text 2015-16

Calendari dels exàmens de setembre.
Pautes i treballs de recuperació.

Premis als nostres treballs de recerca

El jurat del Premi Manuel Vàzquez Montalban, ha otorgat el primer premi de l'edició d'enguany al treball "La conservació del sicilià", de Marta Vila Bonet.

A més a més, també ha donat un dels 4 accèssits al treball "Simulació de la propagació d’una epidèmia a l’Institut" de Gerard Munté Muñiz

els guanyadors

Per altra banda, la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC ha donat el primer premi Poincaré 2015 al treball del Gerard Munté Muñiz "Simulació de la propagació d’una epidèmia a l’Institut". Podeu veure aquest treball a la seva pàgina web.

premiats poincare

Ens complau enormement veure com l'excel·lent treball que heu realitzat a l'institut, és reconegut també fora de les nostres parets. Rebeu la nostra més efusiva felicitació.

Els batxillerats
2015-2017

Informació actualitzada

Podeu consultar el document actualitzat de la darrera jornada de portes obertes pels batxillerats.

gorres

Deures d'estiu

estiu

Dates de matriculació

Benvolugdes famílies, us informem que les dates per a la matrícula del proper curs 2015-16 són les següents:

• 1r ESO : Del 8 al 12 de juny 2015
  • 2n, 3r i 4t ESO: Del 25 al 30 de juny 2015
  • Batxillerat: Del 1 al 8 de juliol 2015
  • Període extraordinàri pels pendents: Del 8 al 10 de setembre

Fotografies d'ESO i 1r de Batxillerat del
del curs 2014-2015

Podeu veure-les aquí

miniatura

Esperem que siguin un bon record per a tothom.

Malgrat els núvols,
hem vist l'eclipsi !

El 20 de març, de les 9:20 a les 11:10 hem organitzat l'observació de l'eclipsi de Sol.

Malgrat que gran part del temps el cel ha estat tapat, al voltant de les 10, just en el moment del màxim, unes petites clarianes entre els núvols ens han deixat veure l'eclipsi. Ha estat un moment emocionant, primer pel fenomen en si, veure el Sol amb forma de lluna i segon per la fugacitat del moment i el fet haver-lo aconseguit veure després de tots els preparatius.

Moltes gràcies a tots els qui heu col·laborat.

Veieu la notícia a la web cugat.cat

Qui és e ?

Els alumnes de segon de batxillerat del 2013-14 van realitzar aquest vídeo on expliquen d'una forma pràctica com apareix aquest número irracional en qüestions relatives al creixement.

Tot i que no ha pogut participar en el concurs VideoMAT per sobrepassar la durada establerta, el seu jurat ens ha fet saber que ha valorat amb unanimitat la qualitat i interès d'aquest treball.

Passarà a formar part de la seva col·lecció de vídeos. col·lecció que és utilitzada per motivar, sorprendre, descobrir i explicar des de l'òptica dels mateixos alumnes aplicacions que responen preguntes.

Moltes gràcies doncs a tots els que heu esmerçat temps i treball en aquest vídeo, felicitats pel resultat.

aplaudiments