Reunions de mares i pares

d'inici de curs:

Com cada curs, convoquem a les famílies a les reunions amb els tutors/tutores de cada grup.

1r ESO Dilluns 22 de Setembre a les 19:00
2n ESO Dilluns 29 de Setembre a les 19:00
3r ESO Dimarts 23 de Setembre a les 19:00
4t D d'ESO Dimarts 23 de Setembre a les 19:00
4t A,B i C d'ESO Dimarts 30 de Setembre a les 19:00
Batxillerats Dijous 2 d'Octubre a les 19:00

Us hi esperem !

Llista dels llibres de text 2014-15

Aprovació del Projecte Educatiu de Centre

El passat dia 4 de juny el consell escolar amb la respresentació de tots els estaments de la comunitat educativa va aprovar el PEC del nostre Centre. Aquest document ha estat el resultat d'un llarg treball i voluntat de consens del que ens sentim orgullosos. El podeu llegir seguint aquest enllaç.

pec

Concurs d'aforismes 2014

No ens coneixeu? Ja tenim 13 edicions!

Penseu fer el batxillerat

a l'Arnau Cadell?

Consulteu la informació d'itineraris i optatives donada a la jornada de portes obertes del 6-5-2014.

Finalistes al concurs al
XIV Concurs de Traducció 2014
francès-català

Maria Quero i Marta Vila  de primer de batxillerat, han resultat entre les vint-i-cinc finalistes, del XIV CONCURS DE TRADUCCIÓ de la U. Pompeu Fabra.

Marta i Maria

Moltes felicitats!

Instruccions per recuperar les matèries
pendents de cursos anteriors.

Participem a la
Universitat Internacional de la Pau

arcadi

El dijous 9 de gener l'Arcadi Oliveres ha estat al nostre centre per fer una xerrada amb els alumnes de 3r d'ESO en el marc de la Universitat Internacional de la Pau de Sant Cugat del Vallès.

sala actes

Fotografies de tots els grups
del curs 2013-2014

Podeu veure-les aquí

miniatura

Esperem que siguin un bon record per a tothom.

X Certamen Juvenil i Infantil
de Lectura en Veu Alta
.

Hem particitat en aquesta activitat al mNACTEC de Terrassa

lectura + info.

Sant Jordi 2014

El passat 23 d'abril, seguint la tradició, hem celebrat la diada de Sant Jordi a l'institut.

Hi ha hagut parades de llibres i pastissos, hem acollit els amics del Taller Jeroni Moragas, hem obert la participació del concurs d'aforismes. Hi ha hagut interpretacions musicals i recitat de poemes en castellà, francès i llatí, una activitat col·lectiva de creació de relats i una altra multilingüe d'aparellament de refranys.

També s'han repartit els premis literaris de català, castellà, de relats històrics, de parelles lingüístiques i de dibuix.

sant jordi

En aquesta enllaços podreu veure els dibuixos i textos de català i castellà premiats.

Qui és e ?

Els alumnes de segon de batxillerat han realitzat aquest vídeo on expliquen d'una forma pràctica com apareix aquest número irracional en qüestions relatives al creixement.

Tot i que no ha pogut participar en el concurs VideoMAT per sobrepassar la durada establerta, el seu jurat ens ha fet saber que ha valorat amb unanimitat la qualitat i interès d'aquest treball.

Passarà a formar part de la seva col·lecció de vídeos. col·lecció que és utilitzada per motivar, sorprendre, descobrir i explicar des de l'òptica dels mateixos alumnes aplicacions que responen preguntes.

Moltes gràcies doncs a tots els que heu esmerçat temps i treball en aquest vídeo, felicitats pel resultat.

aplaudiments

Els treballs de recerca 2014

animEl passat divendres 31 de gener es van fer les exposicions publiques dels treballs de recerca de 2n de Batxillerat. Volem felicitar a tot l’alumnat i al professorat que ha estat tutoritzant i avaluant els treballs, per la qualitat de molt d’ells i en especial de les presentacions realitzades. En aquest enllaç podeu trobar un petit resum de tots ells.

[On estem?]   [Àlbum de fotos històriques]   [Arnau Cadell, escultor del monestir]   [Jornada de portes obertes]   [Distribuciķ de les aules] [Secretaria, preincripcions, matricula]  [Organigrama i directori ] [Reglament ] [Calendari ] [Llibres de text ] [Mediaciķ] [Escola verda i solar ] [Sortides] [Eclipsi 2005 ] [Carnestoltes ] [Moodle] [Francès ] [Anglès ] [Alemany ] [Matemàtiques ] [Informàtica ] [Treballs de recerca] [AMPA ]

Aquesta web segueix els estāndars del W3C : XHTML + CSS

XHTML 1.0 Validated  CSS Validated  Designed with Web Standards

El webmaster us agrairà que li comuniqueu envieu un mail a Enric Brasó;qualsevol suggeriment