Viatge a França: Elne-Rivesaltes

10 i 11 d'abril

Un any més els Departaments de Llengües Estrangeres i Socials han organitzat una sortida a França. Aquest any hem anat a Elne, on a més de visitar la Maternitat, hem estat molt ben acollits pel professorat i l'alumnat del College Paul Langevin, amb qui tenim previst mantenir el contacte. La professora de castellà Mme. Alicia Parra ens va organitzar un taller de conversa per trencar el gel, així com una petita representació teatral. Els nostres alumnes van correspondre amb una activitat musical encapçalada per les alumnes de 4t Noelia Sanchez i Noelia Burón. També vam visitar el Memorial de Rivesaltes i la Tomba d'Antonio Machado a Collioure. Tot això ha estat possible gràcies a l'associació "Les Amis d'Illiberis" amb qui el nostre centre està agermanat. El seu co-president, M. Michel Guisset ha estat el nostre guia, que ha organitzat també la trobada dels nostres alumnes amb M. Sergi Barba, nascut a la Maternitat d'Elna i amb M. Antoine De la Fuente, resident quan era menut al camp de concentració de Rivestaltes. A tots ells, moltes gràcies.

Equip viatger.

M. Michel Guisset, co-president de l'associació "Les Amis d'Illibéris".
M. Antonio De la Fuente, resident del camp de concentració, acompanyat del nostre
professor de música Marc Pomerol.