ORIENTACIÓ PERSONAL |
Contribueix
a la formació integral de l'alumnat com a persona, facilitant-li
el coneixement propi en els àmbits d'aptituds, de personalitat
i d'interessos, i el desenvolupament del seu criteri personal. |
ORIENTACIÓ ESCOLAR I ACADÈMICA |
Facilita
a l'alumnat un aprenentatge millor i posa al seu abast la informació
necessària per prendre decisions. |
ORIENTACIÓ PROFESSIONAL |
Ajuda
l'alumnat a fer una tria equilibrada del currículum per a
estudis futurs, especialment en tot allò que afecta l'elecció
de professió, la formació permanent i el temps d’oci. |
DINAMITZACIÓ DEL GRUP-CLASSE |
Pretén
afavorir les relacions comunicatives entre l'alumnat i el professorat.
La implicació de l'alumnat com a col·lectiu en la
vida de relació, la participació en el centre i la
canalització de les seves aspiracions com a grup són
també objectius a assolir per l'acció tutorial. |
COORDINACIÓ DE L'ACTIVITAT EDUCATIVA ENTRE EL PROFESSORAT |
Facilita
la intervenció coherent i cohesionada entre l'equip de professorat
del grup-classe i potencia l'intercanvi d'informació. |
COORDINACIÓ DE L'ACTIVITAT EDUCATIVA AMB EL PARES |
Pretén
afavorir el contacte regular amb les famílies per tal d'intercanviar
informació i traçar estratègies d'actuació
conjunta tendents a millorar el procés maduratiu de l'alumnat. |