LA MODERNA VENTAFOCS

Hi havia una vegada una noia que es deia Ventafocs. Va perdre el seu pare i va haver de viure amb la seva madrastra i les seves germanastres.

Ella no vivia feliç, ja que sempre l'obligaven a fer totes les feines de casa, i no la tractaven bé.

La madrastra, Atild, era una famosa cantant i actriu de cinema. Les seves dues germanastres, Liseth i Lizzy, eren les més populars de l'institut. Ventafocs era una simple, bonica, molt dolça, una noia a qui agradava ballar i cantar. Un dia, anant cap a l'institut amb la seva millor amiga Susan, va veure en una botiga de televisors un anunci que deia que el famós cantant David aniria a visitar un institut buscant una noia que pogués cantar amb ell. Aquell institut es deia High School World, el mateix on estudiaven  Ventafocs, Susan i les germanastres.

Susan i Ventafocs estaven contentes perquè veurien un famós i sobretot perquè podrien ser les elegides.

A la porta de l'institut, molta gent envoltava el cotxe luxós d'en David. Totes les noies cridaven el seu nom, fins i tot, hi havia noies que es van desmaiar en veure David; totes estaven emocionadíssimes, totes menys Ventafocs. Ella només es preocupava de les audicions de ball i cant.

David no sabia com començar les audicicions, fins que va decidir fer un ball de disfresses on tots els estudiants estaven convidats i les noies haurien de ballar amb ell.

Ventafocs tenia ganes d'arribar a cas i posar-se a buscar un vestit per al ball. Però quan va arribar-hi, la seva madrastra li va manar que netegés la cuina, el lavabo i altres parts de la casa. Quan va acabar, va sortir amb la Susan per buscar un bon vestit.

El dia del ball s'apropava i Ventafocs seguia assajant el seu ball, fins que va arribar el gran dia. Quan va agafar el seu vestit, la senyora Atild va cridar-la i li va manar que netegés la seva habitació i la de les seves germanastres. Ventafocs es va posar trista perquè només faltaven dues hores per al  ball i ella no acabaria mai.

Quan Atild i les seves dues filles se'n van anar cap al ball, Ventafocs es va quedar sola i plorant. Llavors algú va picar a la porta de la gran casa. Era Susan, venia amb uns senyors amb cara de molt bons amics. Susan els havia portat perquè netegessin i Ventafocs pogués anar al gran ball.

Ventafocs, molt contenta, es va posar el seu vestit i també la màscara. I tota feliç se'n va anar cap al ball. Els senyors li van recordar que tornés abans de les dotze perquè en aquella hora també ho farien Atild i les seves repel·lents filles.

Susan i Ventafocs van arribar al ball, van veure Liseth ballar amb David, i més d'una vegada es va ensopegar. Després d'ella venia Lzzy. Lizzy era incapaç de seguir les passes d'en David i tota l'estona es quedava quieta sense agafar-li el ritme.

A David no li havia agradat ningú fins que Ventafocs es va presentar al ball. No es va equivocar en cap pas, no va caure en cap moment i va fer perfecte. El temps volava, i mentre ballaven parlaven i reien. Fins que les dues germanastres es van posar geloses i van apagar la música; llavors Ventafocs es va adonar que faltaven només trenta minuts perquè toquessin les dotze. Va sortir corrents i li va caure una arracada. David la va agafar i la va guardar. Quan Ventafocs va arribar a casa, els senyors ho havien deixat tot impecable.

Al dia següent, David va comprendre que s'havia enamorat a primera vista d'aquella dolça veu i emmascarada dama. Va decidir que ella seria la seva acompanyant per ballar i cantar amb ell. Però no sabia com fer-ho per trobar-la. Amb l'ajuda d'un amic va decidir interrogar les noies fins a trobar la propietària de l'arracada.

Moltes noies mentien dient que eren elles. Les germanastres anaven darrera seu dient-li mentides. Fins que ell va decidir fer ballar tota la coreografia com ho havia fet la nit anterior.

Ventafocs va dir que ella era l'autèntica propietària i David no sabia si creure-s'ho fins que la va veure ballar, amb una arracada en una orella i sense l'altra. De sobte, David va comprendre  que deia la veritat i els dos es van abraçar. Llavors, ell li va donar l'arracada que li faltava. David li va proposar que visqués el món de la musica i deixés aquella família tan dolenta que no la tractava com ella es mereixia. Ventafocs va acceptar la proposta. Va deixar la seva madrastra i les seves germanastres, les tres dones es van amargar, no tenien ni idea de cuinar i netejar, no sabien què fer sense ventafocs i volien recapacitar, però ja rera massa tard.

Ventafocs se'n va anar amb David a viure en el món que ella tant havia somiat. Tots dos es van acabar enamorant i van viure feliços per sempre més.

Hannah Lei Pascua Duzon.  2n ESO