Xerrada sobre -El Salvador- a càrrec de la vulcanòloga Dolors Ferrés.

El passat dia 11 de maig va venir a fer-nos una xerrada una exalumna de l’institut, la Dolors Ferrés.
Aquesta amerenca va estudiar geologia, i després d’haver treballat a la zona volcànica de la Garrotxa, va anar a El Salvador on ha treballat de vulcanòloga.
La seva xerrada va ser molt interessant, ja que ens va explicar moltes coses sobre aquest país, com era la seva gent, com vivien i sobretot el que suposava conviure amb 21 volcans actius.
També ens va fer cinc cèntims de la seva tasca com a vulcanòloga, que principalment consistia en la vigilància volcànica, és a dir, observar el comportament dels volcans i fer un treball de camp prenent mesures de les emanacions dels gasos, temperatura,.... I, també, de la seva tasca educativa i divulgativa sobre el risc volcànic.

Clàudia Planas i Raimon Fuentes. Alumnes de 2n de Batxillerat

Informació sobre la xerrada