disseny d'una CAIXA DE CLIPS

APLICACIÓ DEL SISTEMA DIÈDRIC I LA PERSPECTIVA AXONOMÈTRICA
PER AL DISSENY D'UN PACKAGING

Aquest treball realitzat pels alumnes de 4t d'ESO pretenia posar en jocs els coneixements apresos sobre la represetnació en sistema dièdric i iniciar la utilització del dibuix en perspectiva axonomètrica. El treball també permetia parlar del món del packaging i d'alguns elements bàsics del disseny gràfic: tipografia, us dels colors i les formes, etc. Cada alumne havia de dissenyar i construir una caixa de clips seguint un mateix format. Ens plantejàvem el treball com un encàrrec per al qual havíem de presentar una proposta de disseny complerta integrada per:

-Una carpeta amb una representació axonomètrica de la caixa.
-A l'interior hi havia una sèrie de làmines on es mostraven les idees esbossades i la maduració i obtenció del disseny definitiu, amb un esbós del seu desplegament.
-Una representació en dièdric que mostrés cada una de les cares de la caixa.
-Un prototip de la caixa realitzat amb cartolina i pintada convenientment amb el material més idoni (llapis de colors, pintures, collage, imatge tractada per ordinador...)

EXEMPLE DE DISSENY
Esbossos, representació dièdrica i axonomètrica i caixa construïda

David Fontanils Llach