ELS DIVENDRES MUSICALS

Els divendres musicals són una novetat que inaugurem aquest curs. L'últim divendres de mes diferents alumnes de l'institut faran un concert a l'hora del pati. Amb aquesta iniciativa es pretén amenitzar l'hora del pati amb música i donar l'oportunitat als alumnes per mostrar les seves habilitats musicals, més enllà de les hores de classe.

Tothom qui pugui oferir una petita actuació individualment o en grup pot participar en els Divendres musicals. Tan sols cal que comuniqueu les vostres propostes perquè siguin valorades i puguin integrar-se en la programació d'aquest curs. També cal que us responsabilitzeu de portar els instruments i que us hagueu preparat bé l'actuació.

1r DIVENDRES MUSICAL - 28 d'octubre DE 2005       XARANGA D'AMM-ER

Grup d'Amer que està format en gran part per alumnes de l'institut: Carles Paredes, Aleix Riubrugent i Pol Riubrugent (B2B), Jordi Serrano (B1A), Pau Feixas (4tA) i Oriol Rabionet (4tB).

CONSULTEU EL SEU WEB

2n DIVENDRES MUSICAL 25 novembre 2005   Conjunt instrumental 4t ESO

Conjunt instrumental format pels alumnes d'aquest Crèdit Variable de 4t d'ESO.

3r DIVENDRES MUSICAL 21 de desembre 2005   Fragments d'òperes

Actuació de la soprano Núria Colomer (professora de Ciències Socials).

Interpretació de fragments dòperes amb piano a càrrec dels alumnes de 3r d'ESO.

4t DIVENDRES MUSICAL 27 de gener 2006
  Interpretacions lliures per piano, baix i percussió

Tres peces interpretades per en Pau Feixas, la Leyla Ortiz i la Gemma González.