CALENDARI

Aquí teniu el calendari amb tots els passos i les especificacions que heu de seguir per a realitzar el treball de recerca. S'hi detallen els documents que heu de presentar i els terminis per a fer-ho.

Des d'un bon prinicipi heu d'organitzar-vos la feina seguint sempre allò estipulat al calendari i les indicacions del tutor o tutora. El treball de recerca comporta una gran autonomia de treball. Sou vosaltres mateixos que heu de pensar què heu de fer, com us heu d'organitzar la feina i com i quan la fareu. El tutor no us marcarà constantment les tasques que heu de fer ni tampoc controlarà sempre els resultats. Per això heu de ser autosuficients i responsables per a tirar la recerca endavant. En aquest sentit és convenient que cadascú es marqui el seu pla de treball i que destini unes hores concretes a fer el treball de recerca.

CALENDARI

SESSIÓ D'EXPLICACIÓ SOBRE EL TREBALL DE RECERCA PELS ALUMNES
Divendres 9 de desembre.

PRIMERES PROPOSTES DELS ALUMNES
Divendres 24 de gener. L’alumne ha d’haver buscat el tutor i definit el tema.

ASSIGNACIÓ DEFINITIVA DE TUTORS
Divendres 7 de febrer. Assignació de totes les tutories.

ENTREVISTA AMB ELS TUTORS I DEFINICIÓ DEL TREBALL
Al llarg del febrer. Cal acotar el treball, els objectius i el pla de treball.

PRESENTACIÓ DELS OBJECTIUS I DEL PLA DE TREBALL
Divendres 7 de març utilitzant el formulari que trobareu al Web. Així es formalitza la inscripció del treball. Guardeu el formulari, imprimiu-lo, lliureu-ne una còpia al tutor/a del treball. També cal enviar-lo a l’adreça institutcastelldestela@gmail.com. No s’acceptaran propostes fora de termini.

INICIAR LA REALITZACIÓ DEL TREBALL
A partir del març

EL TUTOR ORIENTA I FA EL SEGUIMENT PERTINENT
Al llarg del 2n i 3r trimestre.

PRESENTACIÓ DE L'INFORME DE SEGUIMENT PER PART DELS ALUMNES
Dimarts 3 de juny amb el formulari del web. Guardeu el formulari, imprimiu-lo, lliureu-ne una còpia al tutor/a del treball. També cal enviar-lo a l’adreça institutcastelldestela@gmail.com. No s’acceptaran propostes fora de termini. Si no es presenta el treball de recerca no serà acceptat.

SEGUIR REALITZANT EL TREBALL. Al llarg de l’estiu.

REVISIÓ DEL TREBALL PER PART DEL TUTOR. Al llarg del setembre. És obligatori presentar l'esborrany definitiu al tutor com a màxim el dia 22 de setembre, perquè en pugui fer la revisió definitiva.

PRESENTACIÓ DEL TREBALL   (Veure normes de presentació del treball)
14 d’Octubre del 2014. No s’acceptaran treballs fora de termini ni tampoc s’endarrerirà la data.

ELS PROFESSORS LLEGEIXEN ELS TREBALLS. PREPARACIÓ DE L’EXPOSICIÓ ORAL.
Octubre.

PRESENTACIÓ ORAL DEL TREBALL DAVANT DEL TRIBUNAL. Durant el novembre.

AVALUACIÓ DEL TREBALL PER PART DELS TRIBUNALS
Després de la presentació oral.

LLIURAMENT DE NOTES. Novembre.

PERÍODE PER ALS TREBALLS SUSPESOS I TRIBUNALS EXTRAORDINARIS. A determinar.

CALENDARI EN FORMAT doc.