Per visualitzar correctament la pàgina s'ha d'utilitzar IE 9 o superior, Chrome o Firefox.

PRIMERA JORNADA DE TENNIS TAULA

Aquest passat dissabte, 21 de febrer, es va celebrar a l’Institut Collblanc de la Canonja la primera jornada de la Fase Comarcal de Tennis Taula individual, amb el nou format d’ampliació de jornades i de sistema de puntuació acumulada, que ha deparat una bona resposta de diferents escoles i entitats participants, arribant a gairebé 60 esportistes d’edat escolar.

Una altra novetat, per aquesta edició, és que la competició també està oberta a jugadors i jugadores d’àmbit federat. La direcció tècnica del torneig va ser a càrrec de l'AEE Institut Collblanc amb la col•laboració de diversos alumnes del mateix centre, alumnes en pràctiques de cicles formatius i universitaris i voluntaris dels Jocs del Mediterrani Tarragona 2017.

La segona jornada, també puntuable, està prevista pel proper 7 de març a la mateixa seu.
Podeu consultar les corresponents classificacions en aquest enllaç

Nacho López
Coordinador AEE Institut Collblanc de La Canonja

SORTIDA BATXILLERAT CIENTÍFIC

El passat dilluns dia 16 de febrer, els alumnes de química de primer i segon de batxillerat van anar a l’Escola Tècnica Superior d’Engenyeria Química (ETSEQ) de Tarragona.

Els objectius d’aquesta activitat eren donar a conèixer la Universitat als alumnes i realitzar una pràctica de química. En la pràctica, els alumnes van analitzar diferents tipus d’aigües i van determinar paràmetres com són: la duresa, el pH, la conductivitat, els sulfats, etc.

L’activitat va ser molt satisfactòria i els alumnes van realitzar els experiments amb entusiasme i rigor.

Jornada de portes obertes

Programa Activa't

El passat dijous dia 15 de gener, els alumnes de l'institut Collblanc participants del programa Activa't van realitzar una activitat relacionada amb la dieta saludable juntament amb els alumnes de 2n curs del cicle superior de dietètica de l'institut Cal•lípolis de Tarragona.

L'activitat tenia com a objectiu demostrar que podem elaborar plats que solem menjar als restaurants "fast food" de manera casolana i amb ingredients saludables, com ara la pizza.

Competències bàsiques quart ESO 2014/2015

És una prova que avalua les competències i coneixements bàsics que ha d'haver adquirit l'alumnat al final de l'educació secundària obligatòria en competència comunicativa lingüística i en competència matemàtica.

És una avaluació externa de caràcter informatiu, formatiu i orientador, que vol ser una eina al servei dels centres, del professorat i de l'alumnat per impulsar la millora global del sistema educatiu català. És una activitat educativa i, com a tal, té caràcter obligatori, atès que està configurada com un dret i un deure dels alumnes.

Aquest és el quart curs que s'aplica, ja que es va aplicar per primera vegada el curs 2011-2012. I la fa tot l'alumnat de quart d'ESO de Catalunya.

Informació per a les famílies

Informació per a l’estudiant

+info

Programa Activa't

El passat 18 de desembre els alumnes del grau superior de Dietètica de l’Institut Cal•lípolis van anar a l’institut Collblanc a fer una activitat de la matèria optativa Activa’t als alumnes de 2n d’ESO.

L’objectiu de l’activitat era que els joves aprenguessin quins són els productes de proximitat del nostre territori i quines fruites i hortalisses es cultiven segons les èpoques de l’any.

L’activitat era un concurs amb quatre proves i una ronda de preguntes finals. Si superaven les proves s’anava sumant punts als equips. Aquestes proves eren quatre, com que eren dates nadalenques cada grup tenia un nom dels tres Reis d’Orient i un altre de Caga Tió.

Calendari Matemàtic 2015

T’agrada el nostre Calendari Matemàtic 2015!!! Doncs clica sobre la icona de la impressora i baixa’t l’edició per imprimir del nostre Calendari

IX Torneig de Tennis Taula de Sant Sebastià a l'Institut Collblanc

El proper 24 de gener a partir de les 16h de la tarda, l'AEE Institut Collblanc amb col•laboració de l'AMPA Ins. Collblanc organitzarà la novena edició del Torneig de Tennis Taula amb motiu de les festes de St. Sebastià.

La participació en el torneig està oberta a totes les categories des de pre-benjamí fins a juvenil, femenins i masculins. A més la inscripció és gratuïta per a tots els alumnes, pares i professors de l'Institut Collblanc, i estarà oberta fins el dimecres 21 de gener.

Tothom que estigui interessat en participar en el torneig cal que contacteu amb el professor d'educació física i coordinador de les activitats esportives extraescolars Nacho López o bé comunicant-lo mitjançant un correu electrònic a l'adreça aeecollblanc@gmail.com.

Podeu consultar, a l’apartat de normatives de la nostra web, la convocatòria del IX Torneig Sant Sebastià de Tennis Taula, que tindrà lloc el proper dissabte 24 de gener, organitzat per l’AEE Institut Collblanc de la Canonja, amb el suport del Consell Esportiu del Tarragonès.

La data límit d’inscripció, pels esportistes provinents dels JEEC, finalitza el dimecres 21 de gener, a l’aplicació informàtica del CET.

Aquesta trobada està programada com a un contacte previ a la fase comarcal dels JEEC de tennis taula. En aquest sentit, us avancem que, per aquest curs escolar i per tal d’ampliar el nombre de jornades, la modalitat individual de la fase comarcal canviarà de format amb la previsió de dues jornades prèvies classificatòries i una jornada final, que es celebrarà conjuntament amb la d’equips.

Tanmateix, una altra novetat és que es permetrà la participació d’esportistes federats, amb la possibilitat d’establir classificacions conjuntes i separades.

Les dates de celebració de la fase comarcal, que tindrà lloc també al Institut Collblanc, seran el 21 de febrer, el 7 de març i l’11 d’abril.