IES Ègara 40 anys
En aquest vídeo
professors del  centre i l'actual  director fan un  breu repàs a la  trajectòria de  l'institut i al  canvi d'ubicació.  Acompanyant aquest viatge en el temps es mostren imatges que van des de 1967 fins poc  després del       trasllat.

Temps era temps
Aquest segon vídeo ens mostra la vida a l'Institut els primers anys de la seva existència. Ens parla de quan encara els alumnes s'havien d'anar a eximinar a Manresa i de la població que en aquells moments s'acollia.

Testimonis
Vivències a l'institut d'ex-directors, també del primer professor de català, quan encara no era una assignatura oficial. Es completa el document amb imatges de l'IB amb seu a la Mancomunitat.

Can Parellada es mou
Recull de premsa des de 1989/90 fins 1999. En aquest interval de temps i degut a l'entrada dels alumnes a l'institut amb 12 anys, els pares i mares del barri de Can Parellada reclamen un institut al barri. Reivindicació que conclou amb el trasllat de l'IES Ègara a la zona.
L'Institut avui
Aquest documental ens mostra part de la vida de l'insitut, algunes de les dependències i activitats.

Waterpolo
El documental ha estat realitzat al CN Terrassa, entitat a qui volem agrair la seva col·laboració. El vídeo vol donar a conèixer aquest esport i les motivacions dels seus practicants.