ASSOCIACIÓ ESPORTIVA ESCOLAR EL SUI DE CARDEDEU

L'AEE El Sui va néixer ara ja fa uns quants anys amb els següents objectius:

• Fomentar la pràctica regular d'activitats físiques i esportives i l'adquisició d'hàbits saludables que contribueixen a un millor benestar.

• Aprofitar el gran potencial educatiu i formatiu de les activitats i esportives. Contribuir, mitjançant la pràctica esportiva, a la formació en valors com la tolerància, el respecte als altres i a les regles, la con fiança, l'esforç, la capacitat de decisió, la cooperació, el treball en equip, entre d'altres.

• Potenciar la funció integradora i de cohesió social de l'esport escolar, facilitant l'accés a tots els nois/noies a la pràctica esportiva escolar.

PROPOSTA D’ACTIVITATS ESPORTIVES AEE EL SUI
CURS 2013-14

Dilluns

- 16:30-17:30 FUTBOL . Per a tots aquells que vulguin millorar el seu nivell de futbol i jugar amb els amics.

- 15:30-16:30 VOLEIBOL INICIACIÓ I.
Per als/les alumnes de 1r,2n i 3r que vulguin aprendre a jugar a voleibol i passar-s’ho bé amb els amics i les amigues

- 16:30-17:30 VOLEIBOL INICIACIÓ II.
Per al/les alumnes de 4t i batxillerat que ja saben jugar una mica a voleibol i volen perfeccionar la seva tècnica

- TORNEIG DE FUTBOL inter-instituts: començarà el segon trimestre.

Dimecres

- 15:30-16:30 HIP-HOP I AERODANCE

Dijous

- 16:00-17:00 VOLEIBOL TECNIFICACIÓ

Perquè les activitats puguin realitzar-se es necessita un nombre mínim d’alumnes participants. En cas de no arribar a aquests mínims, l’activitat en qüestió s’anul·laria.

INSCRIPCIONS: trobareu els fulls d’inscripció a consergeria amb informació detallada dels horaris, preus i forma de pagament

Els experts aconsellen fer almenys una hora diària d'activitat física”