TALLER DE TEATRE DEL SUI

Des de l'inici del funcionament de l'IES el Sui, s'ha intentat crear un grup de teatre, independent de l'activitat acadèmica. Des d'aleshores han estat 14 anys d'intenses activitats teatrals, amb més de tres centenars d'alumnes que han realitzat els tallers. Són moltes històries i molt teatre que tan habilment han estimulat els monitors dels tallers Pep Mogas, Gemma Granado, Olga Vinyals, Anna Carner, Laia Baraldés i, actualmente, Núria Clemares.

En aquests 14 anys de teatre els alumnes han presentat obres de molta qualitat com: El somni d'una nit d'estiu, de William Shakespeare; L'òpera de tres rals, de Bertolt Brecht; La mort de Quim Federal, de Salvador Espriu, i versions lliures de La tempesta, de William Shakespeare, i Insectes de Tomeo.

En els darrers anys el grup s'ha atrevit amb el gènere musical fent versions de La nit de Sant Joan, de Dagoll-Dagom, i dels films Grease i Mamma Mia.

Aquest any, amb un grup d'alumnes consolidat i ampliat, des del taller es proposen presentar a final de curs als companys de l'Institut i als pares, familiars i amics, una obra de creació propia.