USEE

Les unitats de suport a l'educació especial són unitats de recursos que faciliten que l'alumnat amb diverses dificultats, puguin participar en entorns escolars ordinaris El projecte USEE s'inicia al nostre centre durant el curs 2006-07. Inicialment 6 alumnes, formaven part de la unitat.

Aquest curs 2010-11, són 10 els alumnes que hi estan integrats:

1 alumne a 1er d'ESO

4 alumnes a 3er d'ESO

5 alumnes a 4rt d'ESO

PROFESSIONALS QUE HI TREBALLEN:

Laia Letosa

Mariona Joseph

Simón Aparicio

Desiré Molero

Patricia Íñigo

Els professionals assignats a aquestes unitats, coordinadament amb el professorat del grup ordinari s’encarreguen de:

* L’elaboració de materials específics o adaptats que facilitin la participació d’aquest alumnat en les activitats generals del grup.

* La concreció d'estratègies per possibilitar la seva participació en les activitats de l’aula ordinària.

* L’acompanyament, quan calgui, d’aquests alumnes en les activitats a l’aula ordinària, col·laborant en el procés educatiu de l’alumnat.

Et convidem a visitar el nostre bloc: http://blocs.xtec.cat/useeieselsui

ves a l'horari marc de centre