• Preinscripció i matrícula per al curs 2016-2017
      (Alumnat que es vol incorporar a l'Institut el curs vinent)
    Accés a tota la informació (normativa, calendari...)
    : ESO / Batxillerat
El 28 de juliol, el Conseller d’Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell, va  lliurar les distincions de les PAU a l'alumnat que  va obtenir  una nota igual o superior a 9. A la foto podeu veure les alumnes Wissal Ritoune i Alba Adiego Bistué, amb el seu diploma (la seva nota va ser 9,250!!!), una vegada acabat l'acte de lliurament, el qual va tenir lloc al Palau de Congressos de Barcelona.

Aquí podeu accedir a la nota de premsa de la Generalitat.

Però els reconeixements no s'acaben aquí: Alba (a la dreta en la foto) ha guanyat un dels premis extraordinaris de Batxillerat 2015. Aquest premi s'obté superant uns exàmens molt difícils que es fan al mes de juny als quals es pot presentar l'alumnat que al Batxillerat té una mitjana igual o superior a 8,75.   Enhorabona, a totes dues!!!!

Entrevista a Alba, a EL PERIÓDICO

Alba&Wissal

que tornin

L'Institut s'adhereix a la campanya internacional per a l'alliberament de les alumnes nigerianes segrestades.
Defensem els drets humans: ara, sempre i per a tothom!!!

En un  simposi celebrat a Brussel·les sobre plurilingüisme, van passar les entrevistes a sis joves europeus, entre els quals dues estudiants del nostre  Institut: Karem Ayala López i Mónica Marqués Reyes

Creiem que tots ells ens fan sentir orgullosos de ser ciutadans de països  oberts, integradors i acollidors. El seu missatge és positiu i  sense complexos a favor del plurilingüisme.

Estem especialment contents de les aportacions de Mónica i de Karem i de  la qualitat de les imatges, tant de les filmades al barri del nostre  Institut,  com de les enregistrades al Pirineu, aprofitant una sortida al pantà de Camarasa organitzada pel nostre centre. Us recomanem que mireu les dues entrevistes, fent clic a les imatges.
Aquí podeu trobar les sis entrevistes. Les imatges són precioses!!!!

La nostra felicitació totes dues, així com a l'equip tècnic i a la Fundació "Svenska Kulturfonden".
KA
Entrevista a Mónica