Eleccions al Consell Escolar - 2014

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar (professorat, mares i pares, alumnat i personal d’administració i serveis) en el control i la gestió dels Instituts d’Ensenyament Secundari, i és també l’òrgan de programació, seguiment i avaluació general de les seves activitats.

Cada  2 anys el Departament d’Ensenyament preveu eleccions per a renovar la meitat de membres de cada sector. Del sector de mares i pares cal renovar dos membres. És per aquest motiu que us convidem a participar activament en aquest procés electoral.

El dia 29 d’octubre (en la reunió de la Junta de l’APA) es va realitzar el sorteig dels membres, d’entre totes les persones del cens, que formaran part de la mesa electoral. El dia 3 de novembre també es va publicar el cens electoral al vestíbul del centre i, si és el cas, es podria reclamar fins el dia 7 de novembre, inclòs. El dia 8 s’exposarà el cens definitiu.

En el cas que us vulgueu presentar com a candidats/es ho podeu fer fins el dia 14 de novembre, trucant a la secretaria del centre.

Calendari del procés:

- 3 de  novembre de 2014 ... Publicació del cens de cada sector.

- Fins al 7 de novembre ....... Modificació, si cal, del cens electoral.

- 8 de novembre ...................Publicació cens definitiu.

- Fins el 14 de novembre ...... Presentació de candidatures.

- 2 de desembre ................... Constitució del nou Consell Escolar.

Cal renovar:

Iris Salse Duaigües
Maria Salse Tarragona

Votacions:

27 de novembre ...................... sector alumnat.

* Per coincidència entre els candidats presentats i el nombre de membres a renovar, no caldrà fer votacions en els sectors de professorat, PAS i pares i mares. Els candidats passen a ser automàticament membres del nou Consell Escolar que es constituirà el dia 2 de desembre de 2014.