CONCURS LOGOTIP

Amb motiu del 25è aniversari de l'institut, convoquem aquest concurs amb l'objectiu de crear un logotip com a signe d'identitat que formi part dels grafismes d'ús quotidià per part del conjunt de la comunitat educativa.

Aquesta activitat inicia les celebracions del 25è aniversari que s'aniran produint durant el curs 2002-03, i és de gran importància, ja que a partir d'ara aquest logotip serà present a totes les nostres comunicacions i produccions gràfiques.

Per fer-lo més nostre, la creació d'aquest logotip ha de sortir dels diferents membres de la nostra comunitat educativa- alumnat actual, antics alumnes, professorat, AMPA, personal no docent-.

Us animem a participar-hi i a iniciar amb il·lusió i empenta la celebració del 25è aniversari!!!!!!

BASES

1- Pot participar-hi qualsevol membre de la comunitat educativa.

2- El format del full ha de ser DIN A4.

3- Els elements bàsics del logotip han de ser:
-el nom complet (IES Francesc Ferrer i Guàrdia) o bé una abreviació
-un símbol o signe d'identitat de creació lliure per part del concursant
És important que el contingut del logotip no entri en competència amb l'anagrama oficial de la Generalitat, ja que ambdós encapçalaran els escrits del centre.

4- El logotip anirà dins un sobre DIN A4 tancat i amb pseudònim escrit a la part exterior. A l'interior del sobre hi haurà el dibuix del logotip i un sobre petit tancat amb les següents dades personals: el pseudònim, nom i cognoms de l'autor, adreça i telèfon i la seva identificació com a membre de la comunitat escolar (professor/a, ex-professor/a, alumne/a, ex-alumne/a, etc).

5- El termini de presentació dels treballs és el dimarts 29 d'octubre de 2002. El lliurament es farà a Secretaria. No s'acceptaran els treballs presentats fora de termini.

6- El Jurat estarà compost per un membre representatiu dels diferents col·lectius de la comunitat escolar.

7- El veredicte del Jurat serà inapel·lable.

8- El Jurat podrà declarar desert el concurs.

9- Hi haurà un 1r premi de 120 euros que serà el logotip representatiu del centre i un 2n premi de 30 euros. Ambdós premis seran bescanviables per material informàtic i/o escolar. El centre designarà l'establiment d'adquisició dels premis.
10- El treball guanyador passarà a ser propietat del centre que tindrà el dret de publicar-lo.

11- Els treballs no guardonats podran recollir-se a la Secretaria del centre de l'11 al 15 de novembre de 2002.

12- El lliurament de premis tindrà lloc el dijous 31 d'octubre a la tarda, coincidint amb les activitats de celebració de la Castanyada.