CENTRE OFERTA EDUCATIVA

act
PORTADA
LA REVISTA DEL FLOS - núm 28
Realitzada per l'alumnat de matèria optativa de 3r d'eso, amb la col·laboració voluntària d'altres cursos.

noubarris ITINERARI PER NOU BARRIS
Projecte interdisciplinari de coneixement del barri de l'alumnat de 3r d'eso

liceu

FUTBOLNET AL LICEU
Els particpiants en aquest programa van poder conèixer per dins el gran teatre operístic de la ciutat.

retools
RETOOLS

El grup de 3r d'eso participa en aquest projecte de disseny i fabricació de pictogrames per al Casal del Barri de Vallbona
10/06
xocolata

MUSEU DE LA XOCOLATA

Visita de l'alumnat de 3r d'eso, per realitzar activitats relacionades amb el seu crèdit de síntesi.

8/06
concertfestamajor
CONCERT DE FESTA MAJOR
a càrrec d'alumnat de 1r i 3r d'eso, a la plaça de l'ajuntament de Nou Barris

2/06
campiona
La professora del centre durant la cursa, que es va celebrar a Alcobendas
22/05
TEATRE AL MERCAT DE LES FLORS

El grup de teatre del Flos i Calcat inervé a la mostra de teatre als instituts, al Mercat de les Flors.

21/05
cicles1

RUNNINGSALUT
Els alumnes de documentació han visitat el Runningsalut al centre mèdic-rehabilitació Gramenet.

29/04
audiencia
CICLES A L'AUDIÈNCIA
L'alumnat de Cicles Formatius ha estat present en un judici al Palau de Justícia a fi de conèixer una mica millor el funcionament del sistema judicial català.

13/05

L'alumnat de 3r d'eso ha participat al projecte "tan monos com jo", dirigit pel departament de ciències. En aquest vídeo veureu el seu treball.
8/05
mojacar

EL CAI A MOJÁCAR
Hem assistit a l'Aula de salut de Mojácar, que organitza cada any la Universitat de Granada. El monogràfic ha tractat sobre l'atenció al pacient gran dependent.

29/04
prova
   Grau Mitjà 6 de maig
   Grau Superior 13 i 14 de maig

El Flos i Calcat serà seu per a la realització d'aquestes proves
. Es prega als candidats que s'informin bé de les dates, horaris i documentació que cal aportar

23/04
llibre

SANT JORDI 2015

Com cada any, el centre celebra la diada de Sant Jordi amb un acte en el qual es lliuren els premis literaris i de fotografia matemàtica.
16/04
llum

TALLER "TOCA LA LLUM"

L'alumnat científic de 2n de batxillerat va participar en aquest interessant taller al Cosmocaixa. A continuació, també va assistir a la projecció "Per què hi ha estacions" al planetari.

22/04
minut
MINUT DE SILENCI
La comunitat educativa del centre es va sumar a l'aturada en memòria del professor Abel Martínez Oliva, i com a motra del seu suport al claustre, alumnat i famílies de l'Institut Joan Fuster.

19/03
cangur

PROVES CANGUR
Com ja és tradició, alumnat del centre, de diferents cursos, va participar a les Proves Cangur, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques.
14/04
neurona

PROJECTE NEURONA
Els nois i noies de 3r d'eso presenten les seves magnífiques maquetes de neurones a l'exposició que es pot veure al passadís de la primera planta

13/04
sem
CAI AL SEM
L'alumnat de Cures Auxiliars d'Infermeria visita la central de coordinació sanitària del Servei d'Emergències Mèdiques.

8/04
canframis

MUSEU DE CAN FRAMIS
L'alumnat de 2n d'eso visita el museu i hi fa un taller de disseny.
23/03
deco
DECO VISITA EL FLOS i CALCAT
L'ex futbolista del FC Barcelona, Anderson Luis de Souza "Deco" comparteix una estona amb els participants del programa Futbol Net
11/03
FAADA

DRETS DELS ANIMALS

La Joana Riera, voluntària de FAADA (Fundación para el Asesoramiento y Acción en Defensa de los Animales) fa una xerrada a 3r d'eso sobre el tracte i les condicions de vida que mereixen els animals.

12/03
avis1
JORNADA D'AVIS de  1r ESO
Els avis d'alguns alumnes de 1r d'eso ens visiten i comparteixen les seves experiències escolars
.

10/03

barca
FUTBOL NET - ESPORT I VALORS - PRESENTACIÓ DEL LLIBRE
Una delegació de l'institut és convidada a la presentació del llibre Futbol Net, on es recull l'experiència educativa de fomentar els valors a través de l'esport. Durant l'acte, l'alumna de 2n d'eso, Malena Gil, amb l'alcalde de Barcelona i el president del Barça.

28/02
f
CONCURS LLENGUA ANGLESA
Aquest dissabte, 28 de febrer, sis alumnes del centre, acompanyats d'un dels professors de la matèria, han participat al concurs "The fonix", celebrat als edificis de la INEF i Caixa Fòrum.

17/02
rehab
FORMACIÓ EN RCP i DESA
Avui, Projecte HC Segona Oportunitat ha ofert una sessió al nostre centre, destinada als alumnes de CAI i de Documentació en RCP i DESA, amb la col·laboració amb l'IEM Emergència."
25/02

EL FLOS AL PARANIMF DE LA UB
L'alumnat de 1r de batxillerat participa a la 3a edició del Debat i Aprèn

18/02
zoo

NUTRICIÓ I REPRODUCCIÓ DE VERTEBRATS
Taller per a 1r d'eso al Zoo de Barcelona.

04/02
periodisme
PERIODISME ALS CENTRES

Xerrada / taller a càrrec de la periodista Esther Molas per a l'alumnat de l'optativa de revista i batxillerats
.
26/01
cafe

EN VEU ALTA: "EL CAFÈ DE LA MARINA"
Alumnat de 2n de batxillerat fa la lectura dramatitzada de l'obra de Sagarra.

DEST
SAN MOO