INICI
DEPARTAMENTS MATERIALS DOCUMENTS ORIENTACIÓ PROJECTES TAQUILLES SORTIDES

Departaments

TUT pla d'acció tutorial
un dels principals objectius del centre és l'atenció integral i personalitzada dels nostres alumnes. Amb el treball dels tutors i tutores de grup i la figura de la integradora social, s'aconsegueix fer-ne un seguiment acurat que permet el seu desenvolupament personal i acadèmic, alhora que prevé situacions de risc com ara l'absentisme o l'abandonament escolar.

sal cicles formatius

A cicles formatius s'imparteixen classes teòriques i pràctiques amb grups desdoblats, orientades a la professionalització de l'alumnat. El títol de grau superior permet l'accés directe a la Universitat.

ciències
El centre ofereix les ciències naturals de l'eso, així com la física i química de 3r, física i química optativa de 4t, ciències per al món contemporani de batxillerat, ciències de la terra i física i química de batxillerat. Les matèries optatives i les de modalitat de batxillerat es fan en grups reduïts, a les aules d'informàtica o als laboratoris de Física i de Química. Es fan activitats al Caixa Fòrum.

mat
matemàtiques
Les matemàtiques són una matèria comú instrumental, per la qual cosa s'imparteixen en grup reduït homogeni totes les hores durant tota l'etapa d'eso. A batxillerat, passa a ser una matèria de modalitat. Es fan matemàtiques científiques i matemàtiques aplicades a les ciències socials en grups d'especialitat. L'alumnat que ho desitja participa a les proves cangur, a les Olimpíades Matemàtiques i al concurs de Fotografia Matemàtica que organitza l'Abeam.

tec
tecnologia
La tecnologia és una matèria comú no instrumental a la eso. El departament de tecnologia disposa d'una aula taller. També es treballa a les aules d'informàtica. A les hores de tecnologia i informàtica es desdoblen els grups.

cat
català
La llengua catalana és una matèria comú instrumental, per la qual cosa s'imparteix en grup reduït homogeni totes les hores, durant tota l'etapa d'eso. A 2n de batxillerat també es desdobla el grup una de les dues hores setmanals a fi de garantir una òptima preparació per a la Selectivitat.

cast
castellà
La llengua castellana és una matèria comú instrumental, per la qual cosa s'imparteix en grup reduït homogeni totes les hores de 1r a 3r d'eso. A 2n de batxillerat també es desdobla el grup una de les dues hores setmanals a fi de garantir una òptima preparació per a la Selectivitat.

ang
anglès
La llengua anglesa és una matèria comú, no instrumental, i es fa en grups reduïts a 1r d'eso. A 2n d'eso i 3r d'eso, el grup es desdobla una de les tres hores setmanals. A batxillerat s'introduieix la literatura anglesa i nord-americana i es fa una sortida al teatre.

esp
ed.física
L'educació física és una matèria comú no instrumental durant tota l'etapa de la eso (2 hores setmanals) i el primer de batxillerat (1 hora setmanal). Es combina l'activitat física a les instal·lacions del centre, amb la impartició de coneixements teòrics i la participació de l'alumnat en nombroses activitats fora del centre. L'alumnat de la eso té, a més, l'oportunitat de fer el taller "Futbol Net", gestionat per la Fundació del FC Barcelona.

mus
música
L'alumnat rep formació musical a 1r i 3r d'eso. El centre disposa d'una aula de música, on els nois i noies tenen l'opotunitat d'aprendre a tocar instruments. Cada curs s'organitza un grup musical que ofereix concerts al mateix centre i a entitats del districte, com ara llars de gent gran.

art

soc