INICI
DEPARTAMENTS MATERIALS DOCUMENTS ORIENTACIÓ PROJECTES TAQUILLES SORTIDES

Sortides
vela cos his canal p

Al llarg del curs s'organitzen un bon nombre de sortides a tots els nivells i àrees, principalment relacionades amb els continguts curriculars, però també encaminades a enfortir els vincles de convivència dels grups o conèixer l'entorn. Visitem museus (MNAC, d'Història de Barcelona, de Disseny...) i centres de divulgació com el Cosmocaixa;  participem en activitats esportives com ara  vela, caiac, curses d'orientació, etc. o bé assisitim a  representacions teatrals en llengua catalana, castellana i anglesa o coneixem des de dins el funcionament d'un judici al Palau de Justícia.

Cada any s'intenta aconseguir, a un preu especial, entrades per a algun espectacle professional de gran format a fi que els nostres alumnes tinguin contacte amb la cultura "en majúscules". Aquestes sortides són optatives i es fan fora d'horari escolar, amb l'autorització de les famílies i gràcies al voluntarisme del professorat.